Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Even voorstellen: marc hoekstra.

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 24 Sep 2005, 19:39    Post subject: Even voorstellen: marc hoekstra.
Bij deze wil ik mij even voorstellen op birdpix.Mijn naam is dus marc hoekstra en sinds 2 jaar woonachtig in Retranchement, een klein dorpje in zeeuws vlaanderen( in de buurt van sluis nl. en knokke .be.).mijn interesse in natuur was al vroeg geboren.Vanaf mijn 4de jaar gingen wij bijna elk jaar op vakantie naar de veluwe.Vele jaren hebben wij daar mooie momenten meegemaakt met t zien van grofwild en natuurlijk de jaarlijkse "bronstperiode "van de edelherten.Mijn broer begon als eerste met "grofwild "fotografie en ikzelf ben 1 jaar geleden begonnen met natuurfotografie.De hobby is voor mij "helaas"uit nood geboren, maar ik geniet er elke dag weer van.Via een "voorziening"kon ik begin dit jaar een digitale camera kopen en dat werd de nikon d70 met de sigma 80-400mm os lens.Jammer genoeg was deze lens niet snel met A.F.en ben sinds 3 weken in t bezit van de sigma 300mm f2.8 + 1.4 tc en in afwachting van 2.0 tc.Ik hoop dat ik op deze site nog veel van jullie mooie foto's tegemoet mag zien en ik zal mijn best doen om goede foto's te maken.graag hoor ik van jullie ook op- of aanmerkingen betreffende mijn foto's.

Alvast dank voor jullie allen, marc hoekstra

peter wijn

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 24 Sep 2005, 22:43    Post subject:
hi marc,

leuk dat je je voorstelt. Ik kijk uit naar alle goeds wat voort zal komen uit de noodvoorziening. Alle plezier daarbij gewenst.

Peter
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum