Posted: Fri 16 Dec 2011, 20:10 Post subject: Sigma 500 mm
Hoi Johan,
Denk nog maar eens goed na voordat je de sigma verkoopt.
ik gebruik de lens nu een tijdje en ben meer dan tevreden over de lens.
Maar mensen die Nikon hebben en opzoek zijn naar een prima lens die betaalbaar is, moeten zeker even over de lens nadenken.
Bij twijfel kijk maar even in mijn album en oordeel zelf maar.
Ik doe hem nooit meer weg, als ik het bedrag vrij te besteden had kocht ik hem erbij.
Gr. Arie griffioen. _________________ nikon d300 met nikon objectieven
Gender: Male Age: 53 Joined: 10 Dec 2011 Posts: 5 Location: Roosendaal
Posted: Fri 16 Dec 2011, 20:48 Post subject:
Hoi Arie,
Bedankt voor je positieve reactie.
Natuurlijk is deze Sigma een goede lens, maar wil nu de upgrade maken naar de Nikon omdat deze beter werkt met converters en VR heeft.
Verder is uiteraart de Sigma een prima lens en heeft mij al hele mooie platen opgeleverd daar hoef ik niet per se voor in je album te kijken, dat is ook mijn eigen ervaring met deze lens.
Ik heb hem destijds toen gekocht omdat ik het geld voor de Nikon er niet voor over had. Nu ik dit wel heb wil ik gewoon de upgrade naar de 500,600 of misschien de 200-400mm maken maar ben daar nog niet helemaal aan uit.
We zullen eerst deze lens eens verkopen en hopelijk kan ik dan mezelf een mooi kerstkado doen met een Nikon objectief.
Groet,
Johan van Gool _________________ Nikon D300s met Nikon en Sigma objectieven.
Posted: Fri 16 Dec 2011, 21:09 Post subject: Sigma 500
Johan jij hoeft ook niet in mijn album te kijken,maar mensen die jouw lens willen kopen misschien wel.
Als je dan toch geld wil uitgeven zou ik voor een 600 mm gaan heb je meer mm dan een 500 met converter.
Ik hoop dat je een mooi kerstkado onder de boom krijgt.
Alleen de levertijd van 500 of 600 mm zal wel lang duren,tweedehands zal het niet meevallen om ze te vinden, de 200-400 is wel op marktplaats te vinden,maar dit weet je al denk ik.
Veel plezier met het uitzoeken van een mooie nieuwe lens,de foto's zie ik wel op bp verschijnen.
Gr. Arie griffioen. _________________ nikon d300 met nikon objectieven
Gender: Male Age: 53 Joined: 10 Dec 2011 Posts: 5 Location: Roosendaal
Posted: Fri 16 Dec 2011, 22:38 Post subject:
wilfried2 wrote:
de 500mm en ook de 600mm is gewoon op voorraad dacht ik
Klopt Wilfried, heb dit al gezien via kieskeurig. Komt goed en anders volgend jaar wel. Het wachten zal dan beloont worden denk ik voor die centen mocht er geen op voorraad zijn. _________________ Nikon D300s met Nikon en Sigma objectieven.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum