Gender: Male Age: 74 Joined: 04 Aug 2008 Posts: 56 Location: Baarn
Posted: Sat 10 Mar 2012, 10:44 Post subject: Curacao
Ik ga over een maand naar dit eiland. Kun je hier nog het e.e.a. vastleggen? _________________ NIKON D800+D300S+Fuji X-E2, AFS 60mm f/2'8G, AFS VR micro f/2.8 105mm,AFS 24-70mm f/2.8 IF D, AFS 70-200mmG ED VRII, AF 180mm f/2.8 D ED,AFS 300 f/4 D ED, TC-1.4E II, etc.etc.
Gender: Male Age: 43 Joined: 03 Nov 2010 Posts: 52 Location: Alblasserdam
Posted: Sat 10 Mar 2012, 13:21 Post subject:
ik ken iemand die thuisgekomen is met schitterende platen van pelikanen en steltlopers. geen idee waar hij die gemaakt heeft op curacao. _________________ Canon EOS 7D
Sigma 17-70mm OS
Sigma 105mm
Sigma 150-500mm OS
Tamron 11-18mm
Gender: Male Age: 76 Joined: 16 Nov 2010 Posts: 122 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Sat 10 Mar 2012, 14:58 Post subject:
Ben zelf 2x op het eiland geweest! Jammer genoeg fotografeerde ik toen nog niet. Maar er komen daar veel soorten vogels voor!
In de tuinen en natuurgebieden die je daar hebt. Niet te vergeten aan de strandjes. Er is daar zat te zien!
Gr, Kees _________________ 7DII en Canon-lens de 100-400MM II x extender 1.4 III
Bij Blue Bay en richting Curacao oil terminal (bullenbaai) en bij Porte Marie zie je de flamingo,s in de zoutpannen.
Overal zie je paranan. (vogels)
Vlak bij Mount pleasent half de weg Bullenbaai is een bos waar je veel kolibris en ander vogels ziet.
Maar ook gewoon bij je hotel etc
Overal waar je ook bent zie je de vogels volop.
Google b.v. naar vogels op Curacao Bea Moedt
Ben benieuwd naar je bevindingen en resultaten
Woonde bijna 10 jaar op isla bonita!
Was er afgelopen december; is makkelijk vogelen en alle specialiteiten die er toen waren lieten zich leuk zien. Heb toen alle 3 de benedenwindse eilanden bezocht.
Als het goed is, is in februari de lang verwachtte vogelgids uitgekomen van de NLse Antillen. Zorg dat je de soorten kent en gewoon op pad gaan
In het nationale park is van alles te zien maar nagenoeg alle soorten heb ik er voornamelijk buiten gezien. Had er ook nog 3 Zwarte Gieren, een niet algemene soort.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum