Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


In memoriam Frans Freijee
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Gerwinvanhouwelingen


Gender: Male
Age: 45
Joined: 28 Oct 2005
Posts: 177
Location: Zwolle
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 05 Mar 2012, 21:18    Post subject:
Ik miste je ook al een tijdje, Frans. Rust zacht kerel. En dank voor al die heerlijke stadse foto's die je ons voorschotelde! Ans en familie, veel sterkte toegewenst!

groeten, gerwin
_________________
Canon 5DIV en 7D + 40D + Canon 300 f4 IS + 70-200 f4 IS + 17-40mm f4 + 1.4-converter
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 05 Mar 2012, 21:36    Post subject:
een fotograaf met een duidelijke handtekening en dat is erg moeilijk in deze tijd met vele fotografen.
als ik een foto van Frans zag moest ik hem altijd even openen en bekijken.

hierbij wens ik de familie van Frans veel sterkte toe in deze zware periode.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Marcel van Kammen


Gender: Male
Age: 40
Joined: 07 Nov 2006
Posts: 802
Location: Noardbergum
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 05 Mar 2012, 21:50    Post subject:
Wat Bert vertelt is precies zoals ik het ook ervaren heb: als beginnertje jaren geleden was Frans de man met de vriendelijke,mooie woorden die oprecht geinteresseerd was in de foto's en degene achter de foto's. Zijn fotografie herkende je uit duizenden, zelfs ik als feyenoord fan zag de schoonheid en charme die amsterdam kan hebben. Een man met een eigen stijl van fotografie en bovenal een warm man in zijn reacties bij foto's van anderen.

Sterkte voor de familie en nabestaanden van Frans.
_________________
Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl

Nikon Camera en wat lensjes.
Back to top
Reply with quote
 
Peter Verwoerd


Gender: Male
Age: 66
Joined: 28 Apr 2008
Posts: 18
Location: Groene Hart ( Ter Aar)
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 05 Mar 2012, 22:09    Post subject:
Hierbij wil ik de familie van Frans heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.
Fijn dat er zo veel mensen op de pixen meeleven.

Met vriendelijke groet,

Peter Verwoerd
_________________
Canon spullentjes
Back to top
Reply with quote
 
Ferry Bantjes
Guest







PostPosted: Mon 05 Mar 2012, 22:20    Post subject:
Ik kende Frans niet persoonlijk maar heb wel veel contact gehad o.a. via PB tjes en email.

Frans ik zal je heel erg missen en ook de prachtige verhalende foto's.
Nog bedankt voor je opbouwende commentaren.

De familie wil ik heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Gelukkig hebben wij als goede herinnering Frans zijn foto's nog.

gr. Ferry
Back to top
Reply with quote
 
pieterbj


Gender: Male
Age: 73
Joined: 17 May 2008
Posts: 6
Location: apeldoorn
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 05 Mar 2012, 22:42    Post subject:
Hierbij wil ik de familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toewensen.

pieter van den berg
_________________
Canon eos 80D en Sigma 150-600 G2
Back to top
Reply with quote
 
Art


Gender: Male
Age: 54
Joined: 13 Aug 2004
Posts: 406
Location: Enschede
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 05 Mar 2012, 23:46    Post subject:
Langs deze weg wil ik zijn vrouw, familie en naasten heel veel sterkte en kracht wensen met dit grote verlies.
Frans laat onder meer een mooie collectie foto's van het vogelleven in Amsterdam na, zoals hij daar een eigen stijl in had.
Bedankt Frans voor al je mooie foto's

Art
_________________
http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
Back to top
Reply with quote
 
jpjp


Gender: Male

Joined: 05 May 2006
Posts: 146
Location: Belgische kust
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 1:26    Post subject:
Innige deelneming aan de familie en vrienden van Frans.
We zullen hem missen.

Jean-Pierre
_________________
Canon equipment.
Back to top
Reply with quote
 
JMKimstra


Gender: Female
Age: 57
Joined: 31 Oct 2003
Posts: 400
Location: Bilthoven
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 12:25    Post subject:
Zoals zovelen hier heb ik Frans nooit persoonlijk gekend, maar zijn liefde voor zijn Amsterdam en zijn vogels sprak uit al zijn foto's. Niet alleen als fotograaf zal hij gemist worden, maar ook als vraagbaak als het ging om de juiste naam van het beestje kon je bij Frans altijd rekenen op een antwoord.

Heel veel sterkte voor allen die hem liefhadden.

Janneke
Back to top
Reply with quote
 
leo snellink
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 66
Joined: 31 Jan 2007
Posts: 5542
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 15:38    Post subject:
Ook ik heb Frans nooit de hand kunnen schudden. Bij het doorlezen van de commentaren bij mijn foto's besef ik nu dat hij toch wel erg veel en erg fijne commentaren schreef. En dat natuurlijk naast al die heerlijk herkenbare foto's. Zonder hem ooit ontmoet te hebben, zag ik hem als een vriend. En die vriend is er nu niet meer. Zelfs op het internet kun je iemand missen. Hoeveel zwaarder moet het dan zijn voor de mensen, die hem nader stonden. Sterkte met jullie verlies.
Back to top
Reply with quote
 
Albert Allema


Gender: Male
Age: 27
Joined: 23 Oct 2009
Posts: 186
Location: Drachten
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 17:12    Post subject:
Ik heb Frans niet goed gekent maar hij maakte mooie foto's en schreef aardige comataren, Ik wil de familie en vrienden veel strekte wensen in deze moeilijke tijd.

Albert.
_________________
Nikon D3100
Nikon D300
Nikkor 300mm f4 + 1.4 converter II Nikkor
Back to top
Reply with quote
 
Marco Simonis


Gender: Male
Age: 50
Joined: 28 Feb 2010
Posts: 258
Location: den haag
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 17:51    Post subject:
Ook mijn, medeleven.

Toen ik weer begon met fotograveren en net op birdpix was, schoot ik een plaatje van 2 Zilvermeeuwen met een Cocacola automaat in de achtergrond, toen ik die op Bp plaatsten.Werd even mijn foto met een Freijee vergeleken???
Ik wist niet wat het was, een bewerking,ofzo??? Dus na wat zoek werk....,was het duidelijk, en kreeg ook later van Frans commentaar.
Deze geweldige fotograaf volgden af en toe mijn foto's en gaf mij tips.
Helaas nooit echt kennis kunnen maken Sad
Veel sterkte aan de familie, met dit verlies.

Gr,
Marco
_________________
Canon dingetjes.
Back to top
Reply with quote
 
c.dekker


Gender: Male
Age: 58
Joined: 02 May 2010
Posts: 107
Location: noordbergum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 18:29    Post subject:
Hier rest mij alleen stilte
Frans nooit gekend maar zal zn foto's altijd blijven zien als een voorbeeld voor stadsvogel fotografie,mijn gedachten gaan uit naar zijn famillie en vrienden en wens hen veel sterkte in deze moeilijke tijd
Groet Cock
_________________
Groet Cock


Canon 1Dx met 5D mark3 600mm 4.0, 100/400 tele, 100mm makro.

"In the night, the stormy night, away she fly's" (Coldplay)

http://firstsnakeman.blogspot.com/
Back to top
Reply with quote
 
dennis1


Gender: Male
Age: 26
Joined: 06 Aug 2011
Posts: 64
Location: velserbroek noord-holland
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 18:46    Post subject:
ik heb u misschien persoonlijk niet gekend maar op birpix kende ik u naam en vond ik u foto's erg mooi, toen ik het net las schrok ik!
sterkte voor de familie!

Gr. Dennis
_________________
Nikon D70 met batterygrip
Nikon D200 met batterygrip
Sigma 170-500mm
Nikkor 170-300mm
Nikkor 18-75mm
Back to top
Reply with quote
 
Eric Gibcus


Gender: Male
Age: 56
Joined: 24 Sep 2005
Posts: 32
Location: Nieuwgein
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 19:11    Post subject:
Frans, rust zacht, veel sterkte voor de famillie gewenst.
eric
_________________
Nikon 200D en d-70s, 80-400 vr nikon, Nikon Coolscan IV-ED
Back to top
Reply with quote
 
Renée en George


Gender: Female
Age: 72
Joined: 07 May 2006
Posts: 62
Location: Voorburg
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 22:22    Post subject:
Wat een schrik zeg, wij kenden Frans niet persoonlijk maar hij zette altijd van die aardige commentaren bij onze foto's!

Ook altijd genoten van zijn Amsterdamse plaatjes en meestal zag je al bij voorbaat, dat moet haast wel een Freijee zijn.

Wij wensen Ans, familie en vrienden heel véél sterkte toe in deze moeilijke tijd en Frans "RUST ZACHT"

Hartelijke groetjes van Renée en George
_________________
Canon 550D
Canon 300mm F4L IS. USM.Canon 300mm F/2.8 IS. USM Canon Eos 7D Mk II per 1-11-'15 Canon 650D. Extender EF 1.4x II en EF 2x III, Canon 100 mm F/2.8 L IS USM.
Manfrotto éénpoot en 3-poot.
Schommelkop Manfrotto 393.
Back to top
Reply with quote
 
Rob Kuiper
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 10 May 2007
Posts: 1386
Location: Hoorn
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 06 Mar 2012, 23:08    Post subject:
Bij elke foto in een stadse omgeving zal ik steevast aan Frans denken.
Zijn kenmerkende foto's van vogels in het Amsterdamse landschap, zijn eigen 'Freijee' stempel, zullen we hier op Birdpix missen.

Voor de naasten heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.



Hartelijke groet van Rob Kuiper
_________________
Nikon D850 /
Nikon 500mm F4 AF-S VR /
Nikon TC 1.4X III

http://www.pbase.com/robkuiper
Back to top
Reply with quote
 
Gerard Visser


Gender: Male
Age: 74
Joined: 16 Apr 2006
Posts: 1239
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 07 Mar 2012, 14:51    Post subject:
Frans kende ik persoonlijk....we zijn er een paar keer samen op uit geweest en we hebben ook een genoeglijk dagje in Blijdorp doorgebracht - samen met Ans.

De gelegenheid om Frans nog wat beter te leren kennen doet zich helaas niet meer voor. En dat is jammer, want Frans was in het echt precies zo als in zijn commentaren doorklonk: een door en door aardig en goed mens, en oprecht belangstellend in een ander.

Ans, ik wens je heel veel sterkte toe.
Frans, rust zacht, het is een voorrecht om je gekend te hebben.

Gerard
_________________
Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 08 Mar 2012, 19:39    Post subject:
Mooie dienst gezien in de Sint Nicolaas kerk in Amsterdam centrum. Dit stukje:

De zeer eigen stijl van de foto's van Frans is altijd een herkenbaarheid geweest op Birdpix. Zijn vogelfoto's van het alledaagse leven in de stad Amsterdam waren een aanwinst voor de site en de diversiteit daarvan. Wij zullen niet alleen de persoon Frans gaan missen maar ook zijn inbreng aan foto's. Zijn foto's en onze herinneringen aan Frans zullen voor altijd een deel uitmaken van Birdpix.

werd nog voorgelezen tijdens de dienst. Daarna met 3 touringcars naar de begraafplaats gegaan. Daar vlogen behoorlijk wat vogels rond. Om 17.30u stapte Peter en ik weer ieder in onze eigen trein op weg naar huis. Het was een mooi en waardig afscheid van Frans.
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Aat Bender


Gender: Male
Age: 74
Joined: 06 Mar 2005
Posts: 6

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 08 Mar 2012, 19:48    Post subject:
Mijn herinneringen aan Frans

Als collega’ s bij Heineken in Zoeterwoude en als mede hobby-vogelfotograaf ervaar ik het als een
bijzonder groot voorrecht Frans persoonlijk te hebben gekend.

Onze eerste ontmoeting zal ongeveer eind jaren 80 bij Heineken hebben plaats gehad waar wij op
dat moment als indirecte collega’s binnen het zelfde bedrijfsonderdeel werkzaam waren.

Rond 1995 leerden wij elkaar beter kennen tijdens een gezamenlijk gevolgde interne management
cursus. In daarop volgende jaren bleek uit gesprekken die wij tijdens lunchtijd met elkaar hadden dat
wij allebei meer dan normale interesse in natuurfotografie leken te hebben.

Ergens halverwege 2005 kwam één van onze gesprekken op Birdpix waar ik inmiddels mijn eerste
vogelplaatjes had aangeboden. Eveneens zeer enthousiast geworden voor het fenomeen Birdpix
besloot Frans een recent met zijn analoge camera gemaakte vogelfoto te scannen en op Birdpix te
zetten. Het was een foto van een Blauwe Reiger, die, hoe kan het ook anders, gefotografeerd was
tussen de geraniums op een balkon ergens in de Amsterdamse binnenstad. Hiermede was zijn eerste
Birdpix-foto met de inmiddels legendarisch geworden “Frans Freijee signatuur” een feit.

Frans bezat een groot aantal dia’s van vogels die hij in de loop van de tijd had geschoten op zijn vele
samen met Ans gemaakte verre buitenlandse reizen. Op één van die verre reizen t.w. die naar
Uzbekistan, Kirgizië, China en Pakistan in 1996 had Frans Ans leren kennen. In 2006 liet hij een aantal
van zijn oude dia’ s als foto afdrukken om deze vervolgens met een scanner te digitaliseren. Een deel
van die gescande foto’s heeft Frans in 2006 op Birdpix gezet waar ze thans zowel in de Database als
in Frans’ persoonlijk album bekeken kunnen worden.

Gedurende 2007 werd Frans steeds enthousiaster voor de vogel/fotografie hobby. Tijdens onze
dagelijkse wandelingen na de lunch over het bedrijfsterrein bleek dat de Zoeterwoudse Heineken
vestiging eigenlijk in een bijzonder vogelrijk gebied was gesitueerd. Zo werd het terrein in de loop
der jaren o.a. bevolkt door Groene – en Grote Bonte Specht, een broedend Buizerd paar, een
regelmatig terugkerende IJsvogel, broedende Brandganzen en Scholeksters,
roestende Ransuilen, een behoorlijke ploeg Halsband Parkieten en dan nog diverse soorten kleinere
zangvogels. Veel
plezier beleefde Frans aan deze tussen-de-middagse vogelspot activiteiten.

Wij hebben dat jaar ook een aantal keer na onze lunchpauzes een paar uur verlof opgenomen om
eens iets verder weg naar vogels te gaan kijken. Zo zijn wij in februari 2007 ’s middags richting
Zandvoort gegaan om de aldaar reeds lang verblijvende “Blauwstaart” eens met eigen ogen te
kunnen aanschouwen en indien mogelijk op de foto te zetten. Uit Frans’ persoonlijk album mag
blijken dat e.e.a. inderdaad succesvol is geweest.

In april 2007 schafte Frans zijn eerste digitale spiegelreflexcamera aan. Vanaf dat moment kwam de
produktie echt goed op gang. Meer dan 60 nieuwe foto’s konden tot eind 2007 aan Birdpix worden
toegevoegd met vogels die door Frans de rest van dat jaar waren vastgelegd in o.a. Turkije, Zuid
Korea, Ameland en natuurlijk de Amsterdamse binnenstad. In december 2007 bezochten we
tijdens een verlengde lunchpauze vanuit onze werkplek bij Heineken nog de nabijgelegen Starrevaart en
maakte Frans op diezelfde dag vanuit mijn kantoorraam nog een foto van een Torenvalk.

Op 24 januari 2008 nam Frans afscheid van Heineken nadat hij een aantal dagen daarvoor de pre-
pensioen- gerechtigde leeftijd had bereikt. Op Frans’ afscheidsreceptie werden door zijn directe
collega’s diverse op zijn vogelhobby gebaseerde ludieke presentaties ten beste gegeven. Zo werd er
ondermeer een Belgische Professor in de Ornithologie ten tonele gevoerd die met een aantal
komische doch toch wel moeilijke vragen Frans’ vogelkennis op de proef stelde.

In de daarop volgende periode hielden wij regelmatig via PB’s contact en natuurlijk zagen wij op
Birdpix elkaars foto’s voorbijkomen.

In juni 2009 hebben wij ons samen ingeschreven voor een Birding-Breaks foto weekend naar
Helgoland. Onder leiding van Peter Grobben en met een erg leuke groep mede - vogelfotografen
hebben we daar met prachtig weer een aantal bijzonder plezierige dagen doorgebracht en natuurlijk
ook nog een aantal mooie vogelplaatjes gemaakt.

In oktober 2009 heeft Frans vervolgens een tweetal dagen gelogeerd in onze stacaravan aan de rand
van de Kaapse Bossen op de Utrechtse Heuvelrug. Het was helaas die dagen nogal somber weer
waardoor in de opgetuigde buitenstudio helaas niet de allerbeste plaatjes gemaakt konden worden.
Uiteindelijk is er toch nog een destijds gemaakte Roodborst foto van Frans in de Birdpix-Database opgenomen.

In november 2009 maken Ans en Frans een 24-daagse rondreis door Japan en in mei 2010 doen zij
een weekje Lesbos. E.e.a. natuurlijk weer met een grote hoeveelheid aan bijzondere foto’s als
resultaat. Voor september 2010 hebben ze een rondreis door Costa Rica op het programma staan.

Dan op 31 augustus 2010 zit er een mail van Ans en Frans in de inbox met het niet veel goeds
voorspellende onderwerp : “Veel sterkte bij het lezen van dit bericht over Frans”. Dit mailbericht
bevat de angstwekkende mededeling dat de artsen bij Frans maagkanker hebben geconstateerd.

Een grote groep familieleden, vrienden en kennissen wordt vanaf dat moment periodiek per e-mail
over het verloop van Frans ‘ ziekte - en behandelingsproces op de hoogte gehouden. De mails
bevatten echter ook informatie over de leuke dingen die Ans en Frans nog samen doen en zijn in veel
gevallen aan het eind geïllustreerd met een recentelijk gemaakte vogelfoto.

Vanwege zeer frequente ziekenhuisbezoeken en de afnemende krachten waarmee Frans te kampen
heeft moet in 2011 geheel worden afgezien van een reis naar Costa Rica die Frans nog had willen
maken, nadat de voor 2010 geboekte reis moest worden geannuleerd . Daarvoor in de plaats maken
Ans en Frans in de eerste week van mei 2011 een specifiek op vogels gerichte reis door de Spaanse
Extremadura. Deze reis is hen zeer goed bevallen. Ans schrijft : “Al met al een geweldige vakantie,
beter kon eigenlijk niet. “ De mail waarin deze reis beschreven is bevat daarnaast nog een prachtige
foto van een op ooghoogte voorbij vliegende Vale Gier.

In de daarop volgende maanden krijgt Frans het zwaar te verduren met de bijwerkingen van de
chemokuren die hij ondergaat en alle andere met zijn ziekte samenhangende ongemakken. Uit de
mail van 21 december 2011 “Frans heeft weer enkele zware weken achter de rug” maar ook “Nu is
Frans soms een dag fit en dan heeft hij weer eens een mindere dag “

In de mail van 21 januari 2012 is o.a. te lezen “We merken dat de conditie en het gewicht van Frans
langzaam terugloopt” maar ook “Frans hoopt het EK voetbal in juni en de Olympische Spelen in
augustus nog mee te beleven”

Hedenmiddag ben ik met een delegatie Heineken collega’s naar Amsterdam geweest om daar om
half twee in de Sint Nicolaaskerk tijdens een gezongen heilige Requiemmis afscheid van Frans te
nemen. Daaropvolgend is Frans om half vier naar zijn laatste rustplaats gebracht gelegen op een plek
waar hij met Ans regelmatig vogels ging spotten, begraafplaats De Nieuwe Ooster in Amsterdam.

Frans, aimabele vriend, heel erg bedankt.

Ans en verdere familie heel veel sterkte gewenst bij het dragen van dit enorme verlies.



Tonie en Aat Bender
_________________
Canon EOS 400D - 60 D ( 20D - 300 D ) - Canon EF 75-300 - Sigma APO 170-500 - Canon EF 400mm f/5.6L USM (sinds 24 februari 2008) - Tamron AF 18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC LD - Kenko Extender 1.4
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 10 Jan 2005
Posts: 806
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 08 Mar 2012, 20:03    Post subject:
Prachtige ode aan Frans!

Bedankt Aat.
_________________
Canon 7D - Sigma 120-300 2.8 +tc 1.4 - 2.0
Back to top
Reply with quote
 
Marco Simonis


Gender: Male
Age: 50
Joined: 28 Feb 2010
Posts: 258
Location: den haag
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 09 Mar 2012, 17:32    Post subject:
Heel mooi, Aat.
Zeker voor mensen die hem niet personelijk konden, geeft dit een mooi en herkenbaar beeld.

Gr,
Marco
_________________
Canon dingetjes.
Back to top
Reply with quote
 
advanduren


Gender: Male
Age: 74
Joined: 29 Jul 2007
Posts: 14
Location: Helmond
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 09 Mar 2012, 17:38    Post subject:
In verband met een korte vakantie zie ik het bericht nu pas. Ook ik heb Frans niet persoonlijk gekend, maar zag wel regelmatig zijn kenmerkende foto's. Hierbij condoleer ik de nabestaanden en wens hen heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Ad van Duren
_________________
Nikon D500 en D7100, Nikkor 300 mm. f/2.8 G ED VR ll, Nikkor TC-20Elll, Benro tripod A4570T.
Back to top
Reply with quote
 
williamstegink


Gender: Male
Age: 55
Joined: 19 Jul 2011
Posts: 91
Location: tilburg
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 10 Mar 2012, 17:44    Post subject:
ik ken frans niet persoonlijk maar zag zijn fotos wel die er mogen zijn. ik condoleer de familie en vrienden en andere nabestaanden en sterkte wens ik jullie met het verwerken van dit verlies.
we zullen zoals vele voor mij al zeiden zijn fotos missen.
_________________
groetjes william stegink de rollende vogelaar

Olympus omd em1
12-50 mm lens panasonic-micro-4-32/panasonic-g-vario-100-300mm-f4-5-6-ii-power-ois
Olympus batterijgrip
monopod statief carbon caruba
Back to top
Reply with quote
 
Rick van der Weijde


Gender: Male
Age: 41
Joined: 04 May 2004
Posts: 111
Location: Moordrecht
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 10 Mar 2012, 19:54    Post subject:
Kom je terug van vakantie, lees je een dergelijk bericht op BP. Schrikken. Maakt alles betrekkelijk en relatief. Heb het geluk niet gehad Frans ooit zelf te hebben ontmoet, maar herken - als velen - wel zijn kenmerkende beelden die hij met ons deelde.

Heel veel sterkte in deze donkere dagen voor familie en vrienden!
Gr. Rick
_________________
Nikon D200 en D70, met sigma 170-500 mm f5-6.3 mm en Nikon 105mm VR Micro.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 3 of 4


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum