Wegens overstap naar de D800 bied ik deze prachtige full-frame camera aan.
Hij is vanzelfsprekend in onberispelijke staat en inclusief de batterypack twv € 259,-. (incl oplader en accu)
Vanzelfsprekend is hij hier uitgebreid te testen en resultaten op te vragen per mail. Nederlands model en in de originele verpakking. Resultaten van deze camera hier op BP en op mijn webstek. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Mon 23 Apr 2012, 10:24 Post subject:
Ja klopt Peter. En de laatste tijd veel te druk geweest om al te veel zelf te fotograferen. Tja, dan krijg je dat. Kan in dit geval een ander weer zijn voordeel mee doen:-)) _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Posted: Mon 23 Apr 2012, 10:59 Post subject:
Valt mee Peter. Ik dacht dat ik de vraagprijs er bij had gezet maar niet dus. Vraagprijs incl de batterypack is € 1500,- _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Mon 23 Apr 2012, 11:16 Post subject:
oh oh...dat wordt een bosje bloemen voor mn vrouw vanavond _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Gender: Male Age: 62 Joined: 01 Aug 2010 Posts: 28 Location: Tilburg
Posted: Tue 01 May 2012, 17:01 Post subject:
Dag Han
Ben benieuwd hoe de D800 je gaat bevallen .
heb je em uit het buitenland ?, want hier is ie nergens leverbaar.
of moet ik deze vraag in een ander topic stellen
Posted: Sat 05 May 2012, 11:31 Post subject:
Nee hoor. Gewoon de kleine fotowinkels vragen. Hun wachtlijsten zijn immers korter. Overigens heb ik dexe week in Zweden een paar echte WOW ervaringen met deze camera opgedaan. Veel betere anticiperende AF en idioot laag ruisniveau in de hoge iso's. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum