Posted: Sun 16 Oct 2005, 18:57 Post subject: Problemen met de eos 20d
Beste mensen,
M'n eos 20d hapert. Het AF scherpstellen duurt erg lang (meerdere seconden), en alsie dan een scherpstelpunt vind, dan blijft het rode vierkantje branden. Afdrukken lukt dan niet meer. Ook zijn andere functies ontzettend traag geworden: als je bijvoorbeeld van iso wilt veranderen, dan duurt het ook meerdere seconden voordat ie bijvoorbeeld van iso200 naar iso100 gaat. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen? Ik heb de CF-kaart al geformatteerd, maar dat hielp niet. Vrees met grote vreze dat ie weer terug naar de fabriek kan....of klinkt dit iemand erg herkenbaar en is er een snelle oplossing voor te verzinnen?
groet,
Luc
(ik heb dit topic ook op een paar andere forums gestart, maar daar komt tot nu toe nog weinig los. Misschien hier wel, omdat hier ook meerdere 20d-ers rondlopen).
Dag Rein,
ik had een aantal stappen genomen, waaronder het schoonmaken van de contactpunten in de camera, maar niet de contactpunten van de accus's...nav je berichtje toch even gedaan, en jawel, hij doet het weer als vanouds!!! Net een stuk of 40 testfoto's gemaakt, een aantal instellingen getest en daarna even een vreugdedansje gemaakt. Mijn dank is zeer, zeer groot! (ik hoop echt dat dat het was en niet een tijdelijke opleving, maar het lijkt goed te gaan...)
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum