Posted: Fri 06 Jul 2012, 12:15 Post subject: Te koop gevraagd AF-S 300mm f/4D ED-IF Nikkor
Te koop gevraagd: Nikon AF-S 300mm f/4D ED-IF Nikkor čn een 1.7 converter. Ik heb nu een Sigma 150-500mm maar ben niet tevreden over de scherpte van deze lens. Ik denk dat een vast brandpunt en een echte Nikon(r) lens mij meer scherpte, helderheid en contrast zal bieden. Ik ben in het bezit van een fullframe camera en een camera met cropfactor (D700 + D300s).
Of weet iemand een site waar ik kan kijken of weet je iemand die dit te koop heeft. Ik houd me aanbevolen.
Groetjes,
Mirjam Pouw
Last edited by Mirjam Pouw on Sat 07 Jul 2012, 9:59; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Fri 06 Jul 2012, 14:59 Post subject:
Staat er wel 1 op _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
Ik heb nog wel een TC 1.7 II converter liggen. Origineel Nikon.
Vraagprijs €200,-
Laat maar even weten via pm.
Is helemaal goed, heeft altijd op mijn 300 F2.8 gezeten.
Groet, Sikko _________________ "Hebt U uw wit wel onder controle?"
Ik zou de titel van je advertentie aanpassen, zodat er ook in staat wat je te koop vraagt. _________________ - Fuji HS35EXR
- Sony HX50V
- Nikon 1 J2
- Panasonic Lumix G5
Gender: Male Age: 64 Joined: 04 Jan 2008 Posts: 11 Location: Gem. Bronckhorst /Gelderland
Posted: Sat 07 Jul 2012, 14:37 Post subject:
Even zoeken op fotoapparatuur.nl onder 2e hands en dan op Nikon.
Ik heb je gisteravond een pb gestuurd met een link naar een 300 mm lens op deze site, misschien heb je het nog niet gelezen.
Of het was niet de gezochte lens.
grt. Ido _________________ nikon D7100 80-200 lens 2.8 , 300mm 2.8 en 400mm 2.8
converter 1.4 - 2.0
De beide lenzen die door jullie genoemd werden waren al weg. Op de een kon ik nog bieden en was ik ook hoogste bieder. Maar ik kreeg een email dat hij al weg was, raar.
De andere advertentie waar ik een link van kreeg bestond niet of bestond niet meer.
Ik heb toen besloten dat ik mijn Sigma 150-500mm wilde inruilen. Bij verkoop bleek dat er een stofje in de lens zat op een plek die je niet kunt zien bij het fotograferen, maar als ze hem willen verkopen dan wil de verkoper altijd afdingen op de prijs. Ik had doos alle papieren, dus echt alles erbij en dat was weer een pre en daarom kreeg ik € 300,- terug. En de nikkor 300mm f/4.0 heb ik toen nieuw gekocht. En ik zie nu al verschil in resultaat. De convertor ga ik via iemand van birdpix 2e hands aanschaffen.
Iedereen bedankt voor het meedenken en geven van linken.
Ik ga van mijn glaswerk genieten dat weet ik zeker!
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Sun 08 Jul 2012, 9:50 Post subject:
Klinkt goed. Je zult er geen spijt van krijgen.
Heel veel plezier en succes met je nieuwe aanwinst.
Grt Art _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum