Gender: Male Age: 35 Joined: 18 Oct 2007 Posts: 76 Location: Dendermonde (België)
Posted: Thu 30 Aug 2012, 11:00 Post subject: Extremadura in September
Hallo aan allen!
Over een kleine twee weken is het eindelijk zover, een kleine twee weken (11-23sept) extremadura samen met de vriendin en het fototoestel! Ik heb ondertussen al oneindig veel reisverslagen en andere websites met info op gelezen maar helaas vind je weinig over deze streek in september. Daarom open ik hier toch nog maar eens een topic over deze populaire vakantiebestemming onder de vogelkijkers/vogelfotografen.
Volgende plaatsen gaan we zeker bezoeken:
- Wandelroutes vanuit 'Villarreal de San Carlos'
- Gierenrotsen 'Salto del Gitano' en 'Portilla del Tietar' en kasteel van Monfrague
- Moerasgebied bij Almaraz
- Steppes rond Bélen en tussen Trujillo en Caceres (langs San Marta de Magasca)
- Los Barruecos
- Trujillo
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met extremadura in September? Zijn er plaatsen die dan minder of niet de moeite zijn en andere net extra de moeite zijn?
Zijn er bepaalde (interessante) soorten reeds vertrokken? (Kuifkoekoek, kleine torenvalk,..??) Zijn er andere soorten al toegekomen? (De eerste kraanvogels, steltlopers,..??)
Ook een goed plekje voor Burlende herten interesseert me wel..
Ik hoop dat de mensen die ervaring hebben met Extremadura hebben in september hier hun ervaringen willen delen. Na mijn reis probeer ik mijn website in ieder geval een artikeltje te maken voor de mensen die nog zullen volgen in september de komende jaren!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum