Posted: Fri 05 Oct 2012, 15:30 Post subject: ik twijfel aan een keus die ik moet maken
ik heb recent die 150-500 gekocht en kan kan nog wat kopen.
de keus is dan een camera update ik heb nu de a350 of ik kan een macro lens kopen. maar beide is van belang wat is dan het slimste wie kan me op een idee brengen.
ik heb me al gerealiseerd dat een camera kan betekenen dat omdat alles sterk vernieuwd is positief voor mijn fotos kan zijn zoals verbeterde belichtings programmas hogere iso mogelijkheden een gebruik van de geafanceerde niewe spiegel techniek die sony heeft van af de sony a33. een macro betekend dat ik weer een onderwerp voor natuurfotografie erbij heb en die lenzen zijn lichtsterker. eh.........wat nu ik kom er eff niet uit. _________________ groetjes william stegink de rollende vogelaar
Gender: Male Age: 79 Joined: 27 Feb 2012 Posts: 25 Location: Helmond
Posted: Fri 05 Oct 2012, 21:25 Post subject: Ik twijfel aan een keus die ik moet maken
Hoi William,
Naar mijn mening kun je beide takken van natuurfotografie niet samen tegelijk beoefenen, tenminste als je het "goed" wilt doen?
Het is of wel het een of het ander, denk daar maar eens goed
over na!
Groet, Jack _________________ Canon 7D en 60D. 500mm f:4 L IS USM.
Gitzo en Wimberley.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum