Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Fri 12 Oct 2012, 11:52 Post subject: Vogel- & natuurfotografie reis West-Afrika 1-16 febr. 20
Van 1-16 februari organiseer ik in samenwerking met RossoMilleniumProjects een reis naar West-Afrika. Tijdens deze reis worden de landen Gambia,Senegal,Mauritanie,west-Sahara en Marokko aangedaan. Op het programma staan o.a. Djoudj NP,Kotu reserve, boottocht in de Banc D'Arguin, bezoekje aan de Monniksrobben bij Cap Blanc en de Kaalkopibissen in Marokko.
Voor meer info kun je hier terecht: www.momentsofnature.nl
Tijdens deze reis kun je zo'n 300 vogelsoorten, 40 zoogdieren en prachtige landschappen fotograferen.
Prijs ligt tussen de 1200-1500 euro, zie uitleg op mijn website.
Er zijn nog enkele plekken beschikbaar,dus mocht je interesse hebben voor deze unieke reis, waarbij je meteen een goed doel steunt, neem dan gerust contact met mij op.
Dit is de enige georganiseerde reis die je kunt vinden naar de Banc D'Arguin, waar in de winterperiode zo'n 2 miljoen steltlopers en vrijwel alle nederlandse lepelaars overwinteren tussen de tienduizenden broedende Pelikanen en Flamingo's. _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
Gender: Male Age: 78 Joined: 25 Jan 2006 Posts: 70 Location: Amsterdam
Posted: Fri 12 Oct 2012, 23:31 Post subject: reizen
Marcel niks ten nadele van jou hoor. Maar gaan we nu al reisjes aanbieden op het forum, is toch niet bedoeld voor dit soort reclames.
Ben betalend lid om juist van reclame uitingen verschoond te blijven. _________________ Cor Visser
http://www.pbase.com/cor_visser
Gender: Male Age: 49 Joined: 26 May 2007 Posts: 31 Location: hippolytushoef
Posted: Sat 13 Oct 2012, 10:10 Post subject:
Prachtig mooie reis denk ik! En echt niet duur zeg! Helaas kan ik niet mee gaan maar o,o,o wat had ik het graag gedaan zeg!!
Vr Gr Gerard _________________ canon eos 40D met een 300mm F4 lens en een 1.4 convertor.
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Mon 15 Oct 2012, 12:05 Post subject:
Ach...ten 1e is het voor een goed doel en is er niks commercieels aan, ten 2e staat nergens dat het niet mag en ten 3e hoef je het niet te lezen en ten 4e is het een unieke kans om zo'n mooie reis voor zo'n bedrag te maken. Het is nou ook niet zo dat het heel erg storend ergens groot in beeld staat of wel? _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
Gender: Male Age: 69 Joined: 07 Jun 2009 Posts: 207 Location: Heers Belgie
Posted: Mon 15 Oct 2012, 18:01 Post subject:
Helemaal niet storend en een buitenkansje voor mensen die es ,,, vreemd ,, willen gaan
grt
charly
Ps. ik ga in alle geval mee :D _________________ Canon spul
Posted: Wed 28 Nov 2012, 18:58 Post subject:
zou dit reisje zelf erg graag willen maken.
als ik het geld en de vrije dagen had dan zou ik het wel weten voor dat geld ....... _________________ www.ltdphoto.com
Gender: Male Age: 78 Joined: 02 Jan 2011 Posts: 15 Location: bolsward
Posted: Thu 29 Nov 2012, 9:29 Post subject:
Ik ben een paar jaar geleden met Marius mee geweest naar Banc de Arquin en andere natuurgebieden unieke ervaring. De duizenden trekvogels die daar ziet, geweldig.
gr. Gerke. _________________ canon eos 5d mark 11 ef 24-105mm L usm
conon eos7d ef 500mm 4 L is usm
Gender: Male Age: 33 Joined: 25 Dec 2006 Posts: 604 Location: Lutjegast
Posted: Thu 29 Nov 2012, 15:46 Post subject:
Ik heb de vaccinaties gisteren gehad, binnenkort ook nog 1 voor hondsdolheid. (heb nog wat geld over van verzekering, dus ja.. waarom niet.)
Dus het komt helemaal goed!
Ik kijk er naar uit. _________________ Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
Voor meer foto's Check <a href="http://www.vissertjeerd.nl" target="_userwww">http://www.vissertjeerd.nl</a>
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum