Posted: Thu 13 Sep 2012, 15:26 Post subject: roofvogels
weet iemand mij te vertellen of er en zoja welk gebied in tilburg veel roofvogels zitten om te fotograferen of directe omgeving ervan en toegankelijk voor iemand in een rolstoel _________________ groetjes william stegink de rollende vogelaar
Gender: Male Age: 68 Joined: 26 Aug 2012 Posts: 8 Location: Tilburg
Posted: Tue 25 Sep 2012, 7:08 Post subject:
Moeilijk hoor William.
Het enige wat mij zo een twee drie te binnen schiet is de Regte Heide bij Goirle.
Aan de kant van het Hoefke (via de Akkerweg in Riel te bereiken) kun je volgens mij de paden richting Vogelhut wel volgen.
Het zijn paden met zand en steenslag gemengd en dat zou nog wel gaan denk ik.
Heb daar redelijk wat buizerds gezien die aan het einde van de middag aan het jagen waren.
Verder zijn er beperkte mogelijkheden op de Spinder en Huis ter Heide waar je de eerste paar honderd meter de Baan achter de Plakken op zou kunnen gaan.
Ook hier geldt dat het pad bestaat uit steenslag en zand.
Daar jagen Buizerds en Torenvalken en als je geluk hebt zie je er eentje zitten op een paaltje aan de Spinder vlak voor het Blauwe Meer.
Dan hoef je zelfs de auto niet uit.... _________________ Nikon D700 en wat glas...
Gender: Male Age: 40 Joined: 31 Oct 2012 Posts: 1 Location: new york
Posted: Wed 31 Oct 2012, 7:57 Post subject:
rolstoel? moeilijk maar niet onmogelijk als iemand je helpen kunt u _________________ Join VCP550 exam training program to guarantee pass Braindumps exam! Also get free download link for next 640-802 exam.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum