Posted: Sat 15 Dec 2012, 19:57 Post subject: Wissen van opnames
Omdat ik 100 opnames in de diverse albums had staan kon ik geen foto's meer uploaden. Klopt het dat je de opnames die in de albums: Diversen, Determinatiealbum en Fotowedstrijd beste vogelfoto niet kunt wissen?
groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Sat 15 Dec 2012, 20:10 Post subject:
Determinatiealbum kun je denk ik wel wissen, maar voor het aantal foto's dat maakt dat je niet meer kunt uploaden maken deze albums niets uit. Die honderd foto's staan (of stonden) in het verzamelalbum, want dat is het enige album waar een maximum aan zit.
Groeten, Leo
Dank je Leo voor je reactie.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Sun 16 Dec 2012, 19:48 Post subject: wissen niet mogelijk van determinatie en werkalbum
@ Leo, als gebruiker kan ik foto's in het determinatie en het werkalbum niet wissen. Ze staan er soms al jaren in en ik krijg ze niet weg. Al diverse keren aandacht voor gevraagd maar tot nu toe zonder resultaat. Wil jij nog eens proberen?
groeten Guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum