Gender: Male Age: 64 Joined: 08 Aug 2010 Posts: 78 Location: Alblasserdam
Posted: Sat 30 Jun 2012, 13:36 Post subject: Tips voor de Harz
Ik ga binnenkort voor een week naar de Harz in Duitsland.
Heeft er iemand nog tips voor goede plekken om vogels te kijken en te fotograferen?
We zitten in de plaats Wernigerode.
Bij voorbaat dank.
Groet,
Leo Tukker _________________ Na gefotografeerd te hebben met een bridgecamera de overstap gemaakt naar DLSR. Nu fotografeer ik met de Canon R7 met Canon RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM.
Volgende week ga ik ook een week naar de Harz en kan op het net nog maar weinig informatie vinden vwb leuke plekken om vogels te zien/fotograferen, is er iemand die inmiddels al tips heeft vwb de Harz (in de winter)?
Leo, als maker van dit topic, hoe ben jij gevaren tijdens je week Harz?
Ik zit volgende week trouwens in de buurt van de plaats Benneckenstein
Gender: Male Age: 64 Joined: 08 Aug 2010 Posts: 78 Location: Alblasserdam
Posted: Wed 19 Dec 2012, 22:24 Post subject:
Beste Maurice,
Hoewel mijn vakantie niet echt een vogelvakantie was, ben ik wel iedere dag wezen wandelen in de bossen rond het vakantiepark. Verder nog wezen wandelen in het Ilsetal en het Bodetal. Vooral dit laatste dal was zeer de moeite waard.
Verder verschillende Eekhoorns en een Vuursalamander.
Foto's kun je vinden op www.pbase.com/tukkl00/harz _________________ Na gefotografeerd te hebben met een bridgecamera de overstap gemaakt naar DLSR. Nu fotografeer ik met de Canon R7 met Canon RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM.
Dank je wel voor je antwoord en mogelijk interessante wandelplekken! Het vogelbestand zal in deze periode uiteraard erg anders zijn, maar als ik zo veel soortjes mag bewonderen in die week tijd (op ook een non vogel-vakantie) ben ik erg blij
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum