Nou ik ben het niet eens met Davy, maar ik kan het wel begrijpen, want ik kom vaak genoeg (natuur)fotografen tegen die alle regels aan hun laars lappen en er zijn er ook bij die ik ken van BP.
Zo kwam ik met mijn zwager aanrijden bij een vaart en daar zat een grote zaagbek, maar daar stond al iemand te fotograferen, dus zijn wij netjes door gereden en toen wij terug kwamen en die beste man genoeg foto's gemaakt had stapte hij eerst uit de auto voor hij weg reed en liep richting de zaagbek zodat die weg vloog en wij hem dus niet meer konden fotograferen.
Een aantal weken terug zag ik onder andre twee gasten in een auto een pad inrijden waar het verboden toegang is voor personen, en dit deden ze alleen omdat er aan het einde van dat pad een buizerd op een paal zat en afgelopen zondag was ik in de arkemheensepolder en daar reed een fotograaf een pad op wat verboden gebied is voor allen, staat duidelijk te lezen, vogelbroed gebied, verboden toegang, maar deze man vond het nodig omdat er een tureluur op het hek zat en hij dus dichterbij wilde komen.
Daarom mensen houd u aan de regels en dan maar geen foto die in de Database komt, want als het alleen al daarvoor moet dan is BP overbodig aan het worden en ik moet ook zeggen dat ik me voor sommige mensen dan ook echt schaam.
Lijkt soms een wedstrijd te worden en waarin men vind dat alles is toegestaan zolang ze maar de mooiste foto maken.
Vr. Gr. Ben