Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

mooie ambachtelijke wielewaal in prachtig ambachtelijk (tegen)licht!

Unieke kans uniek benut. Topfoto!

Groet
Jan

Genieten ja, en mensen jaloers maken ...
Van harte hoor, want ik heb zelden zo'n mooie (met tegenlicht nog wel) gezien.
Gaaf
grtz, josephine

Schitterende foto van deze schuwe maar oh zo mooie vogel.

En dan ook nog eens zo lekker vrij zittend.



Grt. Sjors

opmerkelijk veel geel.
(thuis nog eens opzoeken)

en met veel plezier nog heel veel en vaak terugkijken naar deze fijne foto van dit magische beest.
van die heerlijke momenten als je convertor over de grond rolt...
(Hongarije betekent van achter glas, niet?)

Het kan misschien ook een juveniele man zijn, daar mag een expert zich nog over buigen Smile

Inderdaad vanuit hut achter glas.

Tjee,wat knap. Ik zou van de zenuwen zo'n moment geheid verknallen.... Bijzonder moment, mooie foto!

Monika

Echt prachtige plaat! En dan nog met zo'n soort....
Gr. Peter

Prachtige foto. Scherpte, houding, compositie en achtergrond. ik vind alles kloppen en daarom mijn nominatie.

Groet,

Leo

Vorig jaar die prachtige foto van een adulte man met weerspiegeling (zie onder) en nu deze prachtige...ehhh....ik neig naar onvolwassen man (vage strepen langszij, moet bij vrouw duidelijke strepen zijn maar... ik twijfel nog...). Hoe dan ook, een genot om te zien wederom! En o-o-o het gehannes met converters op zo'n momenten is werkelijk zenuwslopend, gelukkig bleef ie lang genoeg zitten! Compliment met deze wederom grandioze foto!

adulte man 2013:
http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=361821

» Last edited by Joep Tomlow on Wed 23 Jul 2014, 12:31; edited 1 time in total

Prachtige opname en fraaie kleuren. Dat was een spannend moment!

mvg Arina

Schitterende foto van ditto soort. Erg mooi.

Gr. Wilfred

Net als je andere Wielewaal-upload, is dit weer een echte topper!

Groeten, Joachim.

Bijzonder fraaie foto van een wel hele mooie soort.
Totaalbeeld is werkelijk schitterend!

Groet,
Aldert

Alweer zo'n mooie tegenlichtopname. Mooie doorschijnend rode snavel levert dat op! En een bijzonder fraaie achtergrond.

Proficiat!
Bert

» Last edited by Bert Ooms on Wed 23 Jul 2014, 16:26; edited 1 time in total

Gewoon super!

Gr, Erik

Niet genoeg gezien om me een Wielewaal-expert te mogen noemen, maar volgens de litteratuur is het kleed van een jonge man en een adult vrouwtje nagenoeg gelijk: zo'n beetje dit kleed.
Ik zou gokken op een adult vrouwtje, vanwege de tijd van het jaar en de aanwezigheid in de broedbiotoop.
Prachtige foto, inderdaad.
gr
G

@Gerard, dank. Ik heb wat foto's van vrouwtjes zitten kijken en die zijn dan weer een stuk groener, dus ik blijf in dubio.

Bijzonder fraaie opname van deze bijzondere soort.

kees

Mooi en bijzonder. Wat kan ik er verder nog aan toevoegen.
Groet,
Hans

Vorig jaar had je ook al een fraaie opname van de wielewaal.
Prachtig met die bijpassende achtergrondkleuren.
Proficiat.

Groeten Frank

Mullarney Svensson Zetterström en Grant (ook wel aangeduid als 'ANWB') stellen dat het vrouwtje wel eens geler is, als een volwassen man.

Dus vrouwtje.

Op een beter scherm toont de vogel prachtig.
Zo veel mooier dan die gekke vijvertafel
compliment en van harte.

:
 
Page 1 of 1