Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
P.Teune on Wed 23 Jul 2014, 8:51
mooie ambachtelijke wielewaal in prachtig ambachtelijk (tegen)licht!
Jan van der Linden on Wed 23 Jul 2014, 8:56
Unieke kans uniek benut. Topfoto! Groet Jan
josephine on Wed 23 Jul 2014, 9:00
Genieten ja, en mensen jaloers maken ... Van harte hoor, want ik heb zelden zo'n mooie (met tegenlicht nog wel) gezien. Gaaf grtz, josephine
Sjors Loomans on Wed 23 Jul 2014, 9:14
Schitterende foto van deze schuwe maar oh zo mooie vogel. En dan ook nog eens zo lekker vrij zittend. Grt. Sjors
peter wijn on Wed 23 Jul 2014, 9:35
opmerkelijk veel geel. (thuis nog eens opzoeken) en met veel plezier nog heel veel en vaak terugkijken naar deze fijne foto van dit magische beest. van die heerlijke momenten als je convertor over de grond rolt... (Hongarije betekent van achter glas, niet?)
Reinder on Wed 23 Jul 2014, 9:55
Het kan misschien ook een juveniele man zijn, daar mag een expert zich nog over buigen Inderdaad vanuit hut achter glas.
Monika on Wed 23 Jul 2014, 10:12
Tjee,wat knap. Ik zou van de zenuwen zo'n moment geheid verknallen.... Bijzonder moment, mooie foto! Monika
peterh50 on Wed 23 Jul 2014, 11:07
Echt prachtige plaat! En dan nog met zo'n soort.... Gr. Peter
Leo Tukker on Wed 23 Jul 2014, 11:38
Prachtige foto. Scherpte, houding, compositie en achtergrond. ik vind alles kloppen en daarom mijn nominatie. Groet, Leo
Joep Tomlow on Wed 23 Jul 2014, 12:31
Vorig jaar die prachtige foto van een adulte man met weerspiegeling (zie onder) en nu deze prachtige...ehhh....ik neig naar onvolwassen man (vage strepen langszij, moet bij vrouw duidelijke strepen zijn maar... ik twijfel nog...). Hoe dan ook, een genot om te zien wederom! En o-o-o het gehannes met converters op zo'n momenten is werkelijk zenuwslopend, gelukkig bleef ie lang genoeg zitten! Compliment met deze wederom grandioze foto! adulte man 2013: http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=361821
Arina van Veen on Wed 23 Jul 2014, 13:06
Prachtige opname en fraaie kleuren. Dat was een spannend moment! mvg Arina
Wilfred Marissen on Wed 23 Jul 2014, 14:13
Schitterende foto van ditto soort. Erg mooi. Gr. Wilfred
Joachim Pintens on Wed 23 Jul 2014, 15:27
Net als je andere Wielewaal-upload, is dit weer een echte topper! Groeten, Joachim.
Almanbrother on Wed 23 Jul 2014, 15:56
Bijzonder fraaie foto van een wel hele mooie soort. Totaalbeeld is werkelijk schitterend! Groet, Aldert
Bert Ooms  on Wed 23 Jul 2014, 16:25
Alweer zo'n mooie tegenlichtopname. Mooie doorschijnend rode snavel levert dat op! En een bijzonder fraaie achtergrond. Proficiat! Bert
erikruiterman on Wed 23 Jul 2014, 19:47
Gewoon super! Gr, Erik
Gerard Visser on Wed 23 Jul 2014, 20:27
Niet genoeg gezien om me een Wielewaal-expert te mogen noemen, maar volgens de litteratuur is het kleed van een jonge man en een adult vrouwtje nagenoeg gelijk: zo'n beetje dit kleed. Ik zou gokken op een adult vrouwtje, vanwege de tijd van het jaar en de aanwezigheid in de broedbiotoop. Prachtige foto, inderdaad. gr G
Reinder on Wed 23 Jul 2014, 20:54
@Gerard, dank. Ik heb wat foto's van vrouwtjes zitten kijken en die zijn dan weer een stuk groener, dus ik blijf in dubio.
keesvanderklauw  on Wed 23 Jul 2014, 20:55
Bijzonder fraaie opname van deze bijzondere soort. kees
Hans Reitsma on Thu 24 Jul 2014, 9:31
Mooi en bijzonder. Wat kan ik er verder nog aan toevoegen. Groet, Hans
Frank Kremer on Thu 24 Jul 2014, 21:06
Vorig jaar had je ook al een fraaie opname van de wielewaal. Prachtig met die bijpassende achtergrondkleuren. Proficiat. Groeten Frank
peter wijn on Sat 26 Jul 2014, 21:21
Mullarney Svensson Zetterström en Grant (ook wel aangeduid als 'ANWB') stellen dat het vrouwtje wel eens geler is, als een volwassen man. Dus vrouwtje. Op een beter scherm toont de vogel prachtig. Zo veel mooier dan die gekke vijvertafel compliment en van harte.