Gender: Male Age: 43 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 248 Location: Amsterdam
Posted: Sun 26 Feb 2006, 17:27 Post subject: Monopod Verloren...
Zoals de titel al vermeld ben ik vanmiddag mijn Manfrotto 680B Monopod met de Manfrotto 234RC Swivel/Tilt kop verloren.
Ik ben hem verloren op het stuk van het bezoekerscentrum "De Trekvogel" naar de hut bij de lepelaarsplassen. Ik begrijp er niks van hoe het mogelijk is geweest dat hij onder de klep van mn schoudertas is uit gegleden zonder dat ik dit bemerkt heb. Ik liep over het pad en niet over de weg dus vandaar dat ik hem niet heb horen vallen.
Hopelijk waren er vandaag BP-ers daar en heeft iemand hem gevonden. Het moet tussen 2 en 4 gebeurd zijn. Aan het eind van de week ga ik op reis dus ik baal hier enorm van... Als iemand wat weet stuur a.u.b. een pb maar nog beter bel me even op 06-52044993.
Dank _________________ Nikon D200 met AF-S 300mm f4 en 1.4 converter
Posted: Sun 26 Feb 2006, 18:24 Post subject:
weinig kans Jacob, ik ben een keer bij datzelfde bezoekerscentrum weggereden terwijl mijn monopod (ook de 680B) nog op het dak van mij auto lag , ik ben bij het bezoekerscentrum teruggeweest, hier en op marktplaats een oproep gedaan en ik heb zelfs nog de politie gebeld, maar nooit meer terug gehad/gevonden.
ik hoop voor je dat die van jou wel terecht komt, succes. _________________ www.ltdphoto.com
Gender: Male Age: 43 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 248 Location: Amsterdam
Posted: Sun 26 Feb 2006, 18:50 Post subject:
Ik word helemaal gek!
Wat kan deze hobby toch een uitputtingsslag zijn. Ik ben 1,5 jaar bezig, daarin is ingebroken en alles gestolen wat ik überhaupt had, m'n camera 2 maanden kapot geweest, die dat nogsteeds is overigens en raak ik spullen kwijt! Maar goed als je dan een mooie plaat maakt dan weet je weer waarvoor je het doet hè?!
Dank voor medeleven, heb stille hoop, er waren veel vogelaars en fotografen aldaar. Bezoekers centrum was alleen we dicht tegen die tijd. _________________ Nikon D200 met AF-S 300mm f4 en 1.4 converter
Jakkes Jacob, dit is heel vervelend. Wij zijn daar vanmiddag ook nog geweest maar niet over dat pad gelopen helaas, dus ook geen monopod aangetroffen. Ik hoop voor je dat hij toch nog boven water komt.
Sterkte, Peter _________________ Canon 20D, Canon 1D Mk.II, Canon 1D Mk.III, Canon 17-40L USM, Canon 17-85 IS USM, Canon 28-105 USM, Canon 100-400L IS USM, Canon 500/4L IS USM, Sigma 150/2.8 EX HSM macro, Gitzo 1325 Mk.2
Gender: Male Age: 42 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 76 Location: Katwijk
Posted: Mon 27 Feb 2006, 10:57 Post subject:
Klote voor je Jacob, heb je ook al een mail gestuurd met de melding op de Grauwe Gans (website voor de flevo) en de DB-site? Ik was mijn Manfrotte statief ook een keer vergeten bij de Haakbekken in Groningen. Het was 's morgens gebeurd en ik kwam er pas thuis in Katwijk achter
Ik heb toen ook de politie van Groningen gebeld. En op de Avifaunagroningen een bericht geplaats. Gelukkig zat die onder de stickers waar ook mijn naam op stond. Een bekende vogelaar uit Den Haag heeft hem toen voor me meegenomen en me gemaild.
Grappige was dat toen ik het jaaroverzicht zat te kijken van Marc Plomp ik constant mn statief zielsalleen op de achtergrond zag staan! Hopelijk heeft het verhaal van jouw ook een happy end.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum