Gender: Male Age: 57 Joined: 05 Jan 2010 Posts: 66 Location: België - Oost Vlaanderen
Posted: Mon 21 May 2012, 14:54 Post subject: Eckla Multi/Transport Rolly met Statiefhouder
Ik wist niet waar anders dit te plaatsen, dus bij deze...
Eckla Multi/Transport Rolly met Statiefhouder
Ik zou mij graag bovenstaand model aanschaffen maar nu zag ik op de site van Cameratools een foto van dit model.
Blijkbaar is dit type het enige model zonder zijflappen, klopt dit of is dat een foutje in de foto ?
Gender: Male Age: 64 Joined: 13 May 2008 Posts: 28 Location: Groningen
Posted: Tue 22 May 2012, 7:35 Post subject:
De zijflappen doen eigenlijk geen dienst, voor een beetje grote rugzak heb je er eerder last van. Misschien dat ze er op zitten voor extra stevigheid tijdens het rijden van het karretje.
De getoonde versie is een versie met extra zitvlak aan de loopkant van het karretje. Het is zoals al werd aangegeven een andere dan de beach rolley die dit stukje extra niet heeft.
groet
Fred _________________ Camera: Nikon D300, Nikon D5000, AF-S Micro Nikkor 105mm 1:2.8 G ED, AF-S Nikkor 55-200mm 1:4-5.6G ED / Tamron AF 70-300 mm 1:4-5-6 / Sigma DG 150-500 mm 1:5-6.3 APO HSM / Nikkor AF-S 18-55 mm 1:3.5-5.6 GII ED / Velbon statief met Manfrotto 808RC4 kop
Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Tue 22 May 2012, 11:37 Post subject:
Die zijwandjes hebben zeker wel een functie. Daarmee wordt het gewicht wat op de kar ligt opgevangen. Zelf ervaar ik de flappen niet als een nadeel want de tas past er prima tussen en anders leg ik er iets kleiners eerst onder. Bij genoemde versie hebben ze het op een andere manier opgelost maar om eerlijk te zijn; geef mij het eerste en goedkoopste model maar:-))
Verder idd even informeren waar je moet zijn; cameratools namelijk. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum