Posted: Tue 04 Apr 2006, 19:19 Post subject: dit is het geworden.....
Hallo,
We hebben enkele keren advies gevraagd over diverse lensen.
We hebben de Konica Minolta 7D en twijfelde of we daar nu wel of niet een lens voor wilde kopen.
We hadden uiteindelijk de Sigma 300mm 2.8 besteld, maar die kon niet geleverd worden.
Uiteindelijk zijn we overgegaan op Canon, maar de lens keuze is een andere geworden, omdat de totaalprijs dan "te" werd.
Dat is weer iets voor de toekomst.
Nu hebben we zaterdag bij Konijnenberg een Sigma 50-500mm besteld en die was vandaag al afgeleverd.
Dat is echt supersnel.
De camera die we besteld hebben is de Canon EOS 30D, maar dat is weer ergens anders.
Die zou ongeveer begin volgende week binnen moeten zijn.
We wachten ongeduldig af en hopen snel de nieuwe camera en lens uit te kunnen proberen en mooie foto's te kunnen maken.
Na lang wikken en wegen en advies vragen bij BP-ers, heb ik ook vandaag mijn Sigma 50-500 opgehaald bij Konijnenberg. Was in totaal 5uurtjes OV-en (Van utreg via FK naar Friesland), maar dat zal de moeite denk ik wel waard zijn! Gelijk vakantie-dagen opgenomen om met de lens in de weer te gaan.
Ben benieuwd naar de foto's!
Gr.
Joopstra _________________ D70 18-70 en 70-300, Sig 50-500
Gender: Male Age: 61 Joined: 19 Mar 2006 Posts: 11 Location: Haarlem
Posted: Wed 05 Apr 2006, 18:09 Post subject:
Hoi Agnes en Colinda,
Mooie uitbreiding van jullie apparatuur, wens jullie veel moooie fotos toe, vooral van de duin fotos geniet ik altijd van jullie, dus ik hou het in de gaten !!! Veel succes ermee ....Gr, Bert _________________ Nikon D70s, 18-200 VR, AFS 300 F4 + TCE 1.4, Sigma 150 Macro.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum