Posted: Thu 28 Feb 2013, 14:03 Post subject: ObsMapp van waarneming.nl
Ik gebruik sinds kort ObsMapp van waarneming.nl, maar vind het niet echt overzichtelijk. Gebruiken jullie deze app ook? of gebruiken jullie een andere app?
Posted: Sat 02 Mar 2013, 16:09 Post subject:
Ik gebruik de app eigenlijk alleen voor het uploaden van waarnemingen en daar voldoet hij prima voor. Weet dat er ook een functie in zit om in de buurt van je locatie te zoeken, maar die gebruik ik nauwelijks.
Voor de meeste gebieden waar ik kom heb ik favorieten naar de subsites van waarneming.nl (bijv. texel.waarneming.nl).
Maaike, zoals al eerder gevraagd, waar gebruik je de app voor. Voor het invoeren van waarnemingen in het veld weet ik geen betere app, en voor het kijken wat er zich in de buurt van waar ji je bevindt weet ik zo gauw ook niks anders... Dus wat er zo onoverzichtelijk aan is... En waaromtrent je deze vraag niet op waarneming.nl? Die maken de app tenslotte en kunnen je prima helpen als je vragen m
Hebt.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum