Quote: |
Wat het waterpas zijn betreft, nog beter volgens mijn ervaring, is vooraan iets dieper en achteraan oplopend, dus ondieper, je dwingt vogels om te badderen dan een beetje naar het ondiepe deel, het verst van je af dus, met meer kans op spiegeling. |
Bij Han, kan je experimenteren met de setting en mag je zelf ook takken, stenen ect meenemen. |
geen takken door het vijverfolie steken. |
Martijn de Jonge wrote: |
Bij onze ijsvogelhut verving ik twee jaar terug met enige regelmaat de landingstak. Zodoende kreeg je meer verschillende settings terwijl je niet overal dezelfde omgeving op de foto ziet. Dat gebeurt naar mijn mening een beetje bij de kruisbekkenfoto's. Overigens heb ik vorig najaar in de Vledderhut gezeten, achter glas, en dat beviel goed. Leuke soorten en het kacheltje aan! Glas hoeft geen punt te zijn als het maar schoon en goed geslepen is. In de bekende roodpotenhut in Hongarije fotografeer je ook door glas en daar komen mooie resultaten vandaan. |
Ook kreeg ik mailtje van de beheerder om ipv Vledder de orginisatie naam te noemen op Birdpix, dus ik betaal 100 euro, 60 aan benzine en moet nog reclame maken ook |