Marco Simonis wrote: |
De hutten van Han, tja, wie kent ze niet.
|
Reest wrote: | ||
Ik ken ze niet. Ben ook eigenlijk niet van plan ze te gaan kennen ook. Voor mij gaat er eigenlijk niets boven natuurbeleving IN de natuur. Dan maar géén gelikte (soms 'eenheidsworst') foto's uit deze hutten. De bestaande vogelkijkhutten/schermen geven mij in elk geval voldoende gelegenheid. Groet Rinus |
Digihop wrote: |
Ik vindt zeggen dat de hutten van oa Han geen natuur is wel wat neerbuigend en elitair. |
Ian Velthuis wrote: | ||
Hoi Han, Mag ik vragen wat er dan mis is met pindakaas? (of lees ik nu niet goed?) (Zelf nooit gedaan trouwens.) |
demuncp wrote: |
Breng gerust eens een bezoekje aan de fanpage die pas deze week is gestart,
Groeten Pascal, Beveren (België), https://www.facebook.com/Hutfotografie |
Digihop wrote: |
Ja maar zo doe je ook ideeen op wat er allemaal uit een hut te fotograferen is en vooral ook in veel gevallen waar. Hoe die hutten eruitzien is minder belangrijk. |
Korandoke wrote: | ||
welke vogels er te zien zijn hangt volgens mij niet van de hut af, maar de habitat en streek waar de vogel zich op houd op een bepaalde periode van het jaar. voor u is dat misschien minder belangrijk hoe de hut eruit ziet en de opstellingen zijn. voor mij althans niet. zo leer je ook hoe een ander de vogel op zijn manier benadert. |