Thijs, je hebt nooit genoeg foto's !
Ik had simpelweg geen fotomateriaal bij... Ik was alleen maar even gaan voederen omdat er de dag erna een fotograaf langs kwam. Ik was blij dat het me gelukt was de Groene Specht te lokken, maar heb natuurlijk stevig gevloekt dat ik geen camera bij me had!
Gender: Male Age: 31 Joined: 07 Mar 2009 Posts: 261 Location: Kortessem (België)
Posted: Fri 08 Nov 2013, 14:46 Post subject:
@Glenn heb je op dat filmpje enkele kaarsjes voor uw spiegelglas staan?
Is dat tegen het condenseren? _________________ Canon 5D Mark III
Canon EOS 7D
Canon 300mm 2.8L IS USM , Canon 100mm macro USM en nog een 1.4 teleconvertor.
nee, louter voor de gezelligheid Een hut met spiegelglas is als een auto's ochtends: even op temperatuur komen en je hebt geen problemen meer. Maar belangrijker dan de kaarsjes is het type glas: alles dikker dan 4mm is rommel, dan kun je je scherpte wel vergeten.
Gr Pascal _________________ Canon eos1d mark IV, canon lens 500mm, canon 1.4 convertor, rijstzak, statief en sinds kort (01-12-2011) in het bezit van een HBN camou kleed
Gender: Male Age: 51 Joined: 28 Feb 2010 Posts: 258 Location: den haag
Posted: Fri 08 Nov 2013, 15:47 Post subject:
Glenn,
Ik heb nog eens na gevraagd over de gaskachel bij de karperviswinkel. Ze hebben een nog kleiner model wat qua jouw ruimte in de hut voldoende is. Gezien je butaan verbrandt en er ventilatie in je hut zit, zag ik bij ons bezoek, zou dit perfect zijn. Op je fornuis heb je ook geen schoorsteen
Ik wil er wel een meenemen bij een volgende bezoek in Dec/Jan ?
Die kaarsjes zijn nou ook niet echt veilig, he
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum