Gender: Male Age: 60 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Tue 26 Nov 2013, 15:54 Post subject:
Vanaf heden zijn de foto's van de maandopdracht van november te bewonderen. Ik nodig hierbij iedereen uit de foto's te becommentarieren en eventueel te belonen met een nominatie. Dit kan tot en met 29 november. Op 30 november wordt de uitslag bekend gemaakt.
Gender: Male Age: 84 Joined: 10 Oct 2011 Posts: 62 Location: Landgraaf
Posted: Tue 26 Nov 2013, 16:35 Post subject:
Alvast even gekeken, dat wordt nog heel moeilijk kiezen.
Er zijn prachtige foto's bij en voor elk wat wils.
Opvallend veel slobeenden trouwens.
Sterkte iedereen.
Gr. arnold _________________ Fujifilm camera en lenzen.
Posted: Tue 26 Nov 2013, 20:17 Post subject:
Als het goed is kun je nu ook nomineren. Misschien even opnieuw inloggen als je het knopje niet ziet. _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Posted: Tue 26 Nov 2013, 21:32 Post subject:
log eens opnieuw in Thijs _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Net terug van een weekje Rome....(waar het kouder was dan hier).
Als ik Wi-Fi had heb ik via mijn telefoon wel meegekeken naar de inzendingen voor de maandopdracht (en het Sperweruiltje...) maar daar kun je foto's natuurlijk niet echt goed op beoordelen.
Ik ga ze nu wel goed bekijken en de n.m.m. 3 beste nomineren. Aan commentaren zal ik helaas wel niet meer toekomen, maar ik vind zelf dat dat voor een keertje moet kunnen
@Wijnand: 29 inzendingen...is dat niet eigenlijk zo'n beetje het gemiddelde?
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Gender: Male Age: 60 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Thu 28 Nov 2013, 23:37 Post subject:
Wil iedereen niet vergeten commentaren te schrijven en nominaties uit te delen bij de maandopdracht van november. Het kan nog tot en met vrijdag 29 november. Zaterdag wordt de uitslag bekend gemaakt.
Ik geloof dat ik ze allemaal gehad heb, en ik heb bij de leukste het nominatieknopje ingedrukt. Dat is het leuke van de maandopdracht, je kunt ondanks het feit dat je nomi's voor die dag op zijn lekker nomineren.
Wisselende kwaliteit, waar ik veel verbeterpuntjes bij zag, dan wel suggesties in mijn geest voelde opborrelen over net een beetje anders ...
Nee, 't is jammer dat het onderwerp een eend was, en niet een uil.
Want uit al dat uilengeweld van de afgelopen dagen had het pas echt moeilijk geworden een winnaar te halen!
grtz, josephine
Aan Remco dus de eer een nieuwe opdracht te bedenken. Felicitaties aan het podium en iedereen weer bedankt voor zijn/haar inbreng. _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Remco, Sytze en Harry van harte gefeliciteerd! Een mooi podium!
ik ben benieuwd naar de volgende opdracht van deze smaakmakende "wedstrijd" op birdpix.
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Gelukwensen voor de winnaars en dan natuurlijk vooral Remco!
Verzin maar een leuke opdracht!
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Posted: Sat 30 Nov 2013, 17:08 Post subject:
Winnaars gefeliciteerd! Veel mooie foto's.
Helaas ben ik door omstandigheden niet in de mogelijkheid geweest om foto's te voorzien van commentaar en nominaties. Een volgende keer beter, want het is wel mijn streven.
Gender: Male Age: 66 Joined: 29 May 2005 Posts: 1112 Location: Murillo,Ontario,Canada
Posted: Sat 30 Nov 2013, 17:14 Post subject:
Remco gefeliciteerd met de overwinning.
Sytze en Harry ook gefeliciteerd met jullie plekje op het ereschavot.
Iedereen bedankt voor de reacties onder mijn foto.
Ik had geluk dat ze nog niet allemaal weg waren.
Er is nu geen eend meer te bekennen.
Alle eenden trekken van hier ook zuidwaarts behalve de brilduikers. Zolang er wat open water is,dus in snelstromend water kun je die in de winter wel zien.
Gender: Male Age: 45 Joined: 26 Nov 2010 Posts: 41 Location: Wassenaar
Posted: Sat 30 Nov 2013, 22:51 Post subject:
Hartelijk dank voor jullie felicitaties....erg leuk dat ik de meeste nominaties heb gekregen met mijn spetterende eend. Sytze en Harry ook gefeliciteerd met jullie behaalde 2de en 3de plaats.
Ik heb zojuist de opdracht voor de volgende maand ingediend.
Alvast enorm veel succes!!!
Gr,
Remco _________________ Nikon D7200/D7100
en diverse nikon lenzen.
Gender: Male Age: 87 Joined: 09 Jan 2005 Posts: 174 Location: OOSTENDE BELGIE
Posted: Sat 30 Nov 2013, 22:55 Post subject:
Remco, Sytze en Harry... proficiat, jullie waren de terechte winnaars!
Groetjes
Roland _________________ Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
De winnaars, van harte, ik vind het alle drie inderdaad mooie foto 's.
En verder iedereen bedankt voor de commentaren op mijn eigen foto. Altijd weer boeiend, leerzaam en/of verrassend.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum