Leon Walraven wrote: | ||
Met alle respect hoor, maar vind je zelf ook niet dat je een heel klein beetje overdrijft? Ze staan nauwelijks 2 meter van het pad... |
Quote: |
Er dan nog de fauna en florawet bijhalen… Dan vraag je je af hoe bvb. planten worden gedetermineerd (vanaf het pad?) |
H.van Emden wrote: |
Kortom hou de bijzondere waarneming voor je zelf, geniet ervan, mooie foto's ervan maken en maak de waarneming pas bekend als ie weg is. |
c.dekker wrote: |
Ik zou er toch mee oppassen Digihop, vogelaars zijn er vaak met meer dan 1 en ook jij red het niet tegen meerdere mensen ![]() ![]() |
Digihop wrote: |
Bij vlinderaars heb je dit probleem nooit, ik bedoel een Keizersmantel is niet echt een alledaagse waarneming maar ik heb toch weing rare toestanden gezien daar afgelopen zomer. Hoe zou dat komen? Zijn de macroliefhebbers rustiger en normaler? |
Arjen Drost wrote: | ||
Toch heb ik daar bij een libellenexcursie ook mensen gezien die met laarzen en waadpakken kwetsbare vegetatie inliepen en met vlindernetjes rondliepen... |
c.dekker wrote: |
Ik zou er toch mee oppassen Digihop, vogelaars zijn er vaak met meer dan 1 en ook jij red het niet tegen meerdere mensen ![]() ![]() |
Digihop wrote: | ||
Ik zeg altijd tegen dat soort gasten neem een man of 6 mee want dat heb ik wat te doen. Vogelaars zijn nou niet mensen waar je echt bang voor moet zijn. Laten we eerlijk zijn het zijn geen hooligans. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben echt een lieverdje geweest, op de drukbank 160 kilo ![]() Ik ben opgegroeid in Duindorp en de schilderswijk, ik denk dat dit niet echt je geliefd maakt hier. Wat maakt je zo argressief ? Ik verlang ook wel eens naar de oude tijd. ??? r, Marco |
Arjen Drost wrote: | ||
Toch heb ik daar bij een libellenexcursie ook mensen gezien die met laarzen en waadpakken kwetsbare vegetatie inliepen en met vlindernetjes rondliepen... |
Digihop wrote: |
160 kg op de drukbank, ik ken niet zoveel gasten die dat drukken eigenlijk niemand... Steroiden of naturel? Heel veel topbodybuilders die drukken dat niet eens. Maar anyway je moet niet alles zo serieus nemen net als ik niet serieus neem dat vogelaars of vogelfotografen iemand aanvallen net als dat ik niemand serieus neem dat ie daar en daar is opgeroeid. Dat is allemaal flauwekul. Wat wil je daarmee zeggen? |
Rudi Debruyne wrote: |
... Zalig om zo nu en dan de draad van het BP-forum weer op te pakken!
groeten, Rudi |
Leon Walraven wrote: | ||
Wikipedia zegt wat anders :Bij de vrouwen is het wereldrecord 205 kg in de gewichtklasse 90+ kg. ![]() |
Digihop wrote: | ||||
![]() |