Gender: Male Age: 59 Joined: 25 Jan 2010 Posts: 59 Location: Kerkrade
Posted: Mon 20 Jan 2014, 14:14 Post subject: Hotel op Texel
Ik wil begin mei een week naar Texel gaan. Kan iemand mij vertellen of Hotel Prins-Hendrik een goed hotel is? Of zijn er nog andere goede hotels. Is het ook een goede periode om naar Texel te gaan?
Groetjes, John _________________ Canon 70D
Canon 70-300mm lens
Canon 300mm F4
Extender 1.4 III
Gender: Male Age: 65 Joined: 01 Nov 2005 Posts: 765 Location: Amersfoort
Posted: Mon 20 Jan 2014, 14:19 Post subject:
Begin mei is een leuke tijd voor Texel. Met een beetje geluk pak je in een week een soortje of 60. Hotel Prins Hendrik is een meer dan goed hotel. Boek je een "luxe" kamer, heb je zeer ruime en nette kamer. Restaurant is ook erg goed. Appartementen complex "Bos en Duin" is ook goed. Met een uitstekend restaurant.
Verder kan je erg goed eten bij de "12 Balken" in Den Burg of bij de "Oranjerie" in De Koog.
Groet,
Ruud _________________ Canon body`s en Canon L glaswerk. Feisol 3371 statief + Jobu BWG-HD schommelkop.
Wij verblijven altijd bij Bos en Duin, sinds jaar en dag.
Prima appartement voor een zeer schappelijke prijs, lekker ontbijtje en idd een goed restaurant.
Vlakbij (Grensweg) is trouwens de Eilandkeuken van Vincent, ook niet te versmaden.
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Prins Hendrik is een heel goed hotel met vriendelijke mensen. Ze richten zich op rustzoekers en natuurliefhebbers en je zit direct naast Utopia en de Schorren. Een heerlijke plek dus.
Gender: Male Age: 35 Joined: 24 Feb 2011 Posts: 11 Location: Amsterdam
Posted: Fri 24 Jan 2014, 0:13 Post subject:
Ik kom in het najaar al een aantal jaar in hotel het Uilenbos in de Koog. Hele vriendelijke mensen, voortreffelijke bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt. ideale uitvalsbasis voor een lange dag vogelen/fotograferen:)
Posted: Sat 25 Jan 2014, 9:44 Post subject:
Voor een kleine 3 ton heb ik nog een leuk huis te koop op Texel, misschien ook een idee:wink: .
Ah weet je wat speciaal voor birdpix doe ik er voor die prijs nog een schuiltentje en een leuke cameraset bij ook
vr groet Piet _________________ canon 50d met tamron 150-600
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum