Gender: Male Age: 64 Joined: 20 Oct 2009 Posts: 103 Location: Amersfoort
Posted: Sun 31 Aug 2014, 18:38 Post subject:
Thijs, van harte! Monika en Hans ook gefeliciteerd!
Wel jammer dat je niet kan zien wat de rest heeft gedaan want het aantal nominaties is bij niemand zichtbaar. _________________ Nikon D4s body, Tamron 150-600 lens, diverse kleinere Nikon lenzen, Nikon 1,4 converter, Nikon 1,7 converter, Manfrotto statief. OM-1 met diverse lenzen.
Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Sun 31 Aug 2014, 19:17 Post subject:
Erg leuk! Iedereen bedankt voor de commentaren en nominaties.
Ook Monika en Hans gefeliciteerd met jullie podiumplaatsen!
Moet nog even wat bedenken maar zal morgen aangeven wat de opdracht wordt.
Gender: Male Age: 77 Joined: 20 Aug 2013 Posts: 15 Location: Drenthe
Posted: Sun 31 Aug 2014, 21:14 Post subject:
Thijs van harte gefeliciteerd. Je hebt het verdiend. _________________ Nikon D 810 en D7100 en 80-400 nikkor lens VR Nano en Nikkor 500 mm f 4 G ED VR.
Nou, van harte Thijs. Een verdiende winnaar wat mij betreft, want een heel bijzondere foto met veel inhoud.
Ook Monika en Hans gefeliciteerd, ook jullie foto's zijn prachtig.
In twee maanden tijd zijn er toch nog maar betrekkelijk weinig inzendingen geweest. Jammer - ik hoop toch niet dat de maandopdracht een beetje leeg aan het bloeden is, want het is een prachtig onderdeel van Birdpix.
En ja - ook ik ben benieuwd wat de volgende opdracht gaat worden, en hoeveel nominaties de andere foto's hebben opgeleverd. (waarom dat laatste zo belangrijk is weet ik eigenlijk niet, maar ik zit dat toch altijd na te pluizen).
Kunnen we niet weer eens een tijdje de MO doen met naam van de inzender zichtbaar? Wie het belangrijk vindt om dat te weten zit volgens mij toch altijd al na te spitten wie de foto gemaakt heeft. Dat kan subjectiviteit opleveren, maar je kunt ook proberen objectief te blijven ook al weet je dat een bepaalde foto door je vriendje gemaakt is. En dat is een goede les toch?
Ongeveer net zo belangrijk als leren hoe je een optimaal diafragma kunt gebruiken of met je sluitertijd de sfeer van de foto te versterken?
Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Sun 31 Aug 2014, 22:18 Post subject:
@Josephine, bedankt. (En de rest ook natuurlijk)
Om in te gaan op jouw voorstel:
Ik vind juist het niet weten van wie de foto is erg leuk en passen bij dit onderdeel.
De genen die willen weten wie de foto heeft gemaakt kunnen er redelijk eenvoudig achter komen. Maar voor anderen die het misschien wel leuk vinden om niet te weten van wie de foto is (dus anoniem) (dat vind ik dan ook leuk) en dus ook niet gaan 'onderzoeken' van wie de foto is, voor hen zou het dus misschien toch leuker zijn als t anoniem blijft
Maar das mijn mening.
Thijs, Monika & Hans, van harte!
Jullie hebben een MO gewonnen (Thijs vooral dan ) waar de concurrentie pittig was!
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum