Oeps, wat een leuke verrassing.
Hoewel door sommigen afgeschilderd als ged(r)oodverfde favoriet, zag ik dat zelf natuurlijk helemaal anders.
Maar wellicht heb ik toch wat met rood. De foto en het rood leg ik wel uit aan de hand van een foto als ik weer thuis ben.
Bedankt voor al de commentaren en de nominaties; het was weer leuk om aan de opdracht mee te doen.
Medewinnaars ook gefeliciteerd.
En ik wens, vanuit Alcazar de San Juan, iedereen een goed en gezond 2015 toe.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Thu 01 Jan 2015, 11:58 Post subject:
Hartelijk gefeliciteerd Sieb...en uiteraard ook de andere winnaars van deze leuke maandopdracht!
Ik hoop de komende maand ook weer volop mee te kunnen doen en ben benieuwd naar wat je voor ons in petto gaat hebben in dit nieuwe jaar!
(iedereen uiteraard ook een heel gezond en vogelrijk 2015 gewenst!) _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Van harte Sieb, je was op voorhand al kanshebber maar dan moet je het ook nog maar even waar maken. Klasse. Ook Monika,Bert en Lesley van harte. Vond het leuk om weer eens mee te kunnen doen. Dank Peter Wijn voor het linkje. Ben er al even mee bezig geweest en hij wordt dan idd beter. _________________ Nikon camera's en objectieven.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum