Ja Gerard, en direct onder jou staat nog een blije pixer . Heerlijk al die mooie en kritische commentaren en zoveel nominaties!
Dank jullie wel!
Ik hoop dat het een feestje wordt zaterdag, aan de foto's zal het niet liggen, er zitten zoveel mooie bij. Heel veel plezier allemaal!
Helaas roept mijn andere passie, ik moet zingen die dag. Dat gaat dus niet samen.
Tot een andere keer, groeten
Monika _________________ Nikon D7200, 300mm+1.4 en nog het een en ander...
Gender: Male Age: 87 Joined: 09 Jan 2005 Posts: 174 Location: OOSTENDE BELGIE
Posted: Fri 06 Mar 2015, 23:38 Post subject:
Alle "voorlopige" winnaars hartelijk gefeliciteerd... opvallend wel allemaal Canon- in de eerste twintig, tegen een drietal Nikonfans (Gerard, Monika en Wim)...
Groet
Roland _________________ Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Als ik het goed hebt onthouden, tetterdetet.....Gerard met zijn steenuiltjes 5e en Rian met de klapekster 3e. De overige zijn al genoemd.
Gr. Frits _________________ Nikon
Gender: Male Age: 57 Joined: 04 Jun 2008 Posts: 94 Location: Leerdam
Posted: Sat 07 Mar 2015, 21:10 Post subject:
Lesley van Loo zat bij de laatste 5 met zijn foto'van de Zwarte Stern.
De foto's van Gerard Visser en Eric van Roon werden tijdens de prijsuitreiking ook geprojecteerd maar alleen met een eervolle vermelding van de jury.
Allen van harte gefeliciteerd!
En weer vele prachtige foto's maken in 2015 !
Gender: Male Age: 76 Joined: 16 Nov 2010 Posts: 122 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Sat 07 Mar 2015, 22:01 Post subject:
Ton van harte gefeliciteerd met je eerste plaats!
Ook de andere die in de prijzen zijn gevallen van harte!
Gr, Kees _________________ 7DII en Canon-lens de 100-400MM II x extender 1.4 III
Het was weer een inspirerende dag vandaag. Leuke en goede sprekers gehoord met verfrissende inzichten. Het plan om dingen anders te gaan doen is er, nu de uitvoering nog . Dat blijkt in de praktijk het moeilijkst te zijn.
De prijsuitreiking was natuurlijk de kers op de taart. Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de nominaties en de mooie commentaren.
De andere prijs winnaars ook van harte gefeliciteerd!
Met een vrolijke groet,
Ton _________________ Canon 5D Mark ll , Canon 500 mm 1,4 extender. Vanaf jan. 2013 5D Mark lll.
Posted: Sat 07 Mar 2015, 23:55 Post subject:
Helaas kon ik er niet bij zijn, nog wel alles aan gedaan.
Gefeliciteerd Ton, terechte winnaar wat mij betreft, ik weet hoeveel tijd je in je projecten steekt. Alle andere winnaars ook gefeliciteerd.
En de stemmers bedankt voor het stemmen op mijn foto, 5de plaats dus als ik het zo begrijp, leuk. _________________ www.ltdphoto.com
Aangezien er na die tijd opgeruimd moest worden. En ook nog wat gegeten moest worden. De treinen niet allemaal reden...
Het werd dus voor de moderatoren een latertje. En lukte het niet om gisteravond de uitslag op de site te krijgen. Die komt eraan.
Het was een fantastische dag om op terug te kijken.
groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Het was een spannend moment van de dag toen om 16.00u. de prijswinnaars van de jaarwedstrijden bekend gemaakt werden.
Jan van der Greef lichtte de beelden toe namens de vakjury.
Jan begon met twee eervolle vermeldingen van opnames die opvielen, maar net niet in de prijzen vielen.
Erik van Roon met de futenbalts Mooie interactie
Gerard Visser Fraaie interactie tussen jonge steenuil en ouder
Edit: ik heb zojuist even de linkjes naar de foto's toegevoegd (Ad Sprang) _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Last edited by nelappelmelk on Sun 08 Mar 2015, 17:24; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 57 Joined: 22 Aug 2009 Posts: 20 Location: Heerenveen
Posted: Sun 08 Mar 2015, 9:46 Post subject: Mooi!
Beste allen,
Wat een prachtige foto's die dit jaar de boventoon hebben gevoerd bij de wedstrijd 'Beste foto 2014'. Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd.
Groet, Eric van Roon _________________ Canon apparatuur.
Gender: Male Age: 65 Joined: 17 Oct 2010 Posts: 28 Location: Wognum
Posted: Sun 08 Mar 2015, 10:21 Post subject:
Ik wil hierbij alle prijswinnaars feliciteren met hun prijs met Ton als terechte winnaar!!
2e Geworden met mijn foto van de vechtende Futen, best wel trots en blij!!
Iedereen nog bedankt voor de nominaties en mooie commentaren!
Posted: Sun 08 Mar 2015, 12:03 Post subject: van harte
Wat me opviel was,dat de foto's op mooi formaat en aluminium,op een prachtige plaats hingen waar iedereen met een broodje in de hand tijdens de lunch,alles goed kon bekijken,compliment daar voor aan de vele vrijwilligers met herkenbare blauwe shirts.
Ik heb er erg van genoten :D
Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd en Ton,een extra hoeraatje voor je eerste prijs.
Ben nog bij je in de kleine zaal geweest om te kijken en vooral te luisteren hoe deze foto is ontstaan,erg leuk verhaal!
Als ik het goed hebt onthouden, tetterdetet.....Gerard met zijn steenuiltjes 5e
Hee, bedankt Frits!
Een dooie mus dus....maar is geen probleem hoor, not to worry.
Zoals ik al zei: dit kan voor mij al niet meer stuk en van de vierde naar een 6e of 7e plaats met een eervolle vermelding van deze kundige jury....prima toch?
Alle winnaars uiteraard van harte gefeliciteerd!
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Ha Frits,
Moest je toch ff plagen
Maar zoals ik al zei: echt geen probleem, en sympathiek dat je me de 5e plek gunde
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Gender: Male Age: 61 Joined: 30 Oct 2007 Posts: 45 Location: bodegraven
Posted: Sun 08 Mar 2015, 21:39 Post subject:
Ton van harte gefeliciteerd met je 1e prijs, absoluut verdiend. Alle andere prijswinnaars ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs. Iedereen bedankt die mijn foto's had genomineerd en voor de commentaren.
De presentatie was ook dit jaar weer van hoog niveau zoals we inmiddels gewend zijn van Inge, het had weer een heeeeel hoog oh en ah gehalte, complimenten.
Wordt deze presentatie nog ergens online gezet zodat we het (allemaal) terug kunnen zien?
Gr. Frits _________________ Nikon
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum