Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws

Fotowedstrijd: Beste vogelfoto 2014
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Auteur
Bericht
Inge van der Wulp

Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 51

View user's profile Send private message Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: Di 10 Mrt 2015, 11:11    Onderwerp:
Frits Stoekenbroek schreef:
De presentatie was ook dit jaar weer van hoog niveau zoals we inmiddels gewend zijn van Inge, het had weer een heeeeel hoog oh en ah gehalte, complimenten.
Wordt deze presentatie nog ergens online gezet zodat we het (allemaal) terug kunnen zien?
Gr. Frits

Bedankt voor het compliment. Het is ieder jaar weer zeer veel werk dus deze waardering stel ik erg op prijs. Helaas mag hij niet online. Niet alleen zit ik met het beeldrecht maar ook met de rechten op de muziek die het onmogelijk maken om hem online te plaatsen voor jullie. Als je het mee wilt maken moet je naar de PiXperience komen Wink Hoewel ik niet weet of ik het volgend jaar weer ga maken hoor.
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Naar boven
Reageer met quote

Berichten van afgelopen:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 6 van 6

Ga naar: