| Ella wrote: | 
| Ik ga eerst de camera en lens bij de fotozaak laten afstellen kijken of dat wat verbetert, Alwin Nederweert is ongeveer aan de andere kant van Nederland voor mij. Ik ga aan de hand van jullie tips nog wat meer instellingen proberen en voor Canon nog wat testfoto's maken, alleen stilstaande dingen lukken dus wel en ook met extender gaat het dan goed. deBeer in ben benieuwd waarom je de nieuwe 100-400 weer verkoopt? | 
 maar vraag wat tips en of ervaringen omdat het niet lukt, gelukkig mag dat op forums en dat de camera voor jou appeltje eitje is Sieg wil toch niet zeggen dat een ander niets meer mag vragen en het ging me ook om de camera en de oude 100-400 lens maar goed het bezoek aan de fotozaak was eigenlijk droevig, ga maar met je oude setje aan de gang of ruil de 100-400 in voor de nieuwe
  maar vraag wat tips en of ervaringen omdat het niet lukt, gelukkig mag dat op forums en dat de camera voor jou appeltje eitje is Sieg wil toch niet zeggen dat een ander niets meer mag vragen en het ging me ook om de camera en de oude 100-400 lens maar goed het bezoek aan de fotozaak was eigenlijk droevig, ga maar met je oude setje aan de gang of ruil de 100-400 in voor de nieuwe   dat was het in het kort.
 dat was het in het kort.
			| Alwin wrote: | 
| Hallo Ella, De IS op je lens heeft 2 standen. Stand 2 is een stabilisatie in 2 richtingen (horizontaal en verticaal). Stand 1 is in een richting en wordt gebruikt voor panning of vervolgen van bv. een vliegend objekt zoals een vogel. Alwin | 
| Ella wrote: | 
| Ik oefen me suf  maar vraag wat tips en of ervaringen omdat het niet lukt, gelukkig mag dat op forums en dat de camera voor jou appeltje eitje is Sieg wil toch niet zeggen dat een ander niets meer mag vragen en het ging me ook om de camera en de oude 100-400 lens maar goed het bezoek aan de fotozaak was eigenlijk droevig, ga maar met je oude setje aan de gang of ruil de 100-400 in voor de nieuwe  dat was het in het kort. |