gerjanbo wrote: |
Hallo allemaal
heeft er iemand ervaring mee als je de gevreesde Err 01 krijgt met als extra output , F0.0 .? heb begrepen dat dit dus een diafragma probleem is , heb een objectief gekocht 14-2-2015 en pas 17-4-2015 gebruikt (tuurlijk wel een paar foto's genomen een stuk of 10 maar) kreeg dit natuurlijk ook op een punt dat je het niet kunt gebruiken ( tijdens een workshop van 7 uur en na 3 uur ) kom je bij K.E. wordt het objectief opgestuurd , krijg ik het terug na ruim 6wkn , en hij deed het weer, uitleg elektronische gedeelte vervangen . nu kocht ik de canon 7D MK2 en na 5 foto's weer die zelfde foutmelding , op een andere camera gezet en hij deed het weer 5 foto's gemaakt uit gezet volgende avond zet de camera aan en weer dezelfde foutmelding alleen nu niet meer aan te krijgen kom je bij K.E en die zeggen ijskoud dat die maar weer gemaakt moet worden en dat zij er verder niets mee doen , omdat de lens geregistreerd is . mijn vertrouwen in deze lens is dus compleet weg , wie weet wat ik hiermee kan doen ? en voor degene die het wil weten het is de TAMRON 150-600 . heb er nog geen 4 uurtjes mee gefotografeerd . misschien weet hier iemand een oplossing ? mvg gerrit |