Gender: Male Age: 55 Joined: 09 Nov 2010 Posts: 185 Location: Den Haag
Posted: Mon 13 Jul 2015, 17:38 Post subject:
Leuk verhaal Albert, en met mooie bijbehorende foto's. Die commentaren van vroeger kan ik me nog wel herinneren ... Dank voor je vaak enthousiaste reacties en heel veel succes met al het moois dat nog komen gaat ! Geniet ervan ! Groet, Hans
Gender: Male Age: 60 Joined: 28 Oct 2006 Posts: 128 Location: Nijega, Friesland
Posted: Thu 23 Jul 2015, 10:19 Post subject:
Hoi Albert,
Ben verbaasd dat wij elkaar (ik woon in Nijega op een steenworp afstand van Drachten) nog nooit in het veld getroffen hebben. Komt er vast nog wel eens van.
Heel leuk verhaal, wat een heerlijk enthousiasme.
Heb een vraagje; las dat je ook fotograaf bij het voetbal bent; voor welke club? Ik ben zelf namelijk clubfotograaf bij ONT in Opeinde. Is wel leuk om te weten bij welke club jij fotografeert.
Dag Albert,
Mooi om te lezen hoe jij je weg vindt in je nog jonge leven, hoe je heel bewust je keuzes maakt en er dan voor de volle 100% voor gaat.
Bij de fotografie heeft dat geleid tot heel mooie foto's, ook de foto's op andere terreinen dan de vogelfotografie die je ons laat zien ogen heel fraai.
Heel veel succes en plezier met je fotografieopleiding en met al die andere dingen die je onderneemt.
Groet,
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Posted: Mon 27 Jul 2015, 5:42 Post subject: Albert fotograaf van de maand
Hallo Albert,
Een mooi verhaal gelardeerd met een aantal van je fraaie foto's.
Je hebt een keer een bezoek gebracht aan mijn vogelhut en je kon enorm genieten van de appelvinken en andere soorten voor de hut.
Als er een bijzondere soort in Drachten of omgeving zat dan was je altijd wel bereid om als gids te dienen en de vogel was zo gevonden.
Als ik zie wat voor mooie foto's je nu al maakt dan ligt er een hele mooie toekomst als fotograaf voor je.
Gender: Male Age: 57 Joined: 04 Jun 2008 Posts: 94 Location: Leerdam
Posted: Thu 30 Jul 2015, 15:30 Post subject:
Mooi en interessant verhaal Albert!
Goed onder woorden gebracht ondersteund met prachtige foto's.
Fijn dat je de Schepper er in ziet.
Je aantal commentaren, zeker in je beginperiode zijn ongeëvenaard in aantal!
Wat ben je gegroeid, in kwaliteit van zowel je foto's als je commentaren, chapeau!
En wat ben je enthousiast, hopelijk kun je velen (jong en oud) "besmetten" met het vogelvirus
En die steenuilenfoto komt nog wel; zeker weten dat die prachtig wordt!
Hartelijke groet, Johan _________________ Canon spullekes.
Gender: Male Age: 82 Joined: 23 May 2005 Posts: 79 Location: Nuis
Posted: Thu 30 Jul 2015, 20:05 Post subject:
Albert jongen jij hebt je goed ontwikkeld!! Je bent een echte doorzetter en weet goed waarheen jij wil. Wij hebben met plezier en herkenning je verhaal gelezen. En dat koekoek verhaal heeft ons verscheidene reisjes naar Drachten gekost. Albert was er wel maar de koekoek was gevlogen. We hebben wel meer leuke contacten gehad o.a bij de Zwarte ibis. We blijven je volgen Albert want volgens ons is je carrière nog maar net begonnen.
Vr groeten Willy en Henk _________________ Nikon camera's en Nikkor lenzen
Gender: Male Age: 38 Joined: 05 Aug 2015 Posts: 3 Location: Amsterdam
Posted: Thu 06 Aug 2015, 10:57 Post subject:
Wat een mooie foto's en die zonsondergang . Leuk verhaal ook, zou gaaf zijn als je met fotografie je geld kan verdienen. Het is je gegund. _________________ Licht ontvlambaar
Gender: Male Age: 44 Joined: 29 Jun 2010 Posts: 57 Location: Delft
Posted: Wed 13 Jan 2016, 20:15 Post subject:
Mooi verhaal en leuk dat je op zo'n jonge leeftijd al zoveel interesse hebt in vogelfotografie.
Die enthousiasme straal je ook uit.
Hopelijk gaan we nog veel fraaie foto's van je zien.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum