Gender: Male Age: 75 Joined: 30 Aug 2010 Posts: 43 Location: Wirdum
Posted: Mon 16 Nov 2015, 17:09 Post subject: Hallo Kees,
Met veel plezier je prachtig verhaal gelezen. De wijze waarop je te werk gaat is voor mij bekend, omdat ik meerdere keren je heb ontmoet. De foto's zijn schitterend en met veel passie gemaakt. Kom je vast wel weer in het veld tegen.
Hoi henk _________________ Camera Nikon
Lenzen: Nikkor
Met veel plezier je verhaal gelezen en van je foto's genoten. Het verhaal ademt belangstelling en liefde voor de natuur, waarbij de foto's getuigen van je vakmanschap
Mooie openingsfoto ook, die een soort van weemoedigheid bij mij oproept.
Herkenning ook. Ongeveer op zelfde moment met de fotografie begonnen, ook verknocht aan het Drents Friese Woud, Fochteloerveen en Extremadura. En dat je schaakt en niet damt, vooruit dan maar.
Veel plezier in het veld en ik zie uit naar meer moois van jou
Groet,
Sieb (eigenlijk ook een Kees) _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Posted: Sun 22 Nov 2015, 21:05 Post subject: Fotograaf van de maand.
Sieb dammen is ook heel erg leuk hoor maar daar ben ik niet zo goed in.
We komen elkaar vast ooit wel een keer tegen in een van die mooie gebieden die onze gezamenlijke belangstelling hebben.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum