)  ...wie heeft er niet gesmuld van al jouw commentaren, maar uiteraard ook van het gevarieerde aanbod van foto's, die getuigen van een eigen manier van kijken naar de wereld om je heen...en ook daarin ben je voor mij vaak een lichtend voorbeeld geweest...(Wat nou ruis, lekker belangrijk zeg) Ik ben dan ook blij dat ik met enige regelmaat in jouw gezelschap MAG vertoeven (deze laatste zin schrijf ik ook speciaal voor Wijnand, want van hem 'mag' ik nooit wat, als we pad zijn
)  ...wie heeft er niet gesmuld van al jouw commentaren, maar uiteraard ook van het gevarieerde aanbod van foto's, die getuigen van een eigen manier van kijken naar de wereld om je heen...en ook daarin ben je voor mij vaak een lichtend voorbeeld geweest...(Wat nou ruis, lekker belangrijk zeg) Ik ben dan ook blij dat ik met enige regelmaat in jouw gezelschap MAG vertoeven (deze laatste zin schrijf ik ook speciaal voor Wijnand, want van hem 'mag' ik nooit wat, als we pad zijn  )...heerlijk, jouw ruimdenkendheid, altijd kijkend naar de mogelijkheden, naar het positieve...daarin zie ik jou...
)...heerlijk, jouw ruimdenkendheid, altijd kijkend naar de mogelijkheden, naar het positieve...daarin zie ik jou...

Ik kan het wel!
  Ik kan het wel!