Posted: Sat 13 Aug 2016, 19:07 Post subject: Vakantietijd moderators
Het is niet alleen vakantietijd bij jullie maar ook bij de moderators. Momenteel zijn er weinig van ons aanwezig en degene die er zijn die doen hard hun best. De NP moderatoren helpen soms mee.
Zelf ben ik straks tot 23 september afwezig omdat ik in Noord-Amerika ben. De admin taken worden in deze periode overgenomen door Jan Luit, admin van Nederpix. Hij regelt alle admin zaken totdat ik weer terug ben. _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Gender: Male Age: 68 Joined: 18 Jan 2010 Posts: 274 Location: Ommen
Posted: Thu 18 Aug 2016, 9:04 Post subject:
Dan wens ik jullie allen (vanuit mijn vakantieadres) ook een hele fijne ontspannende tijd toe. Hopelijk doen jullie daarbij weer genoeg energie op om ons, plaatsers van onze mooiste foto's, weer te corrigeren en motiveren. Maar belangrijker: geniet!
Met vriendelijke groet,
Henk-Jan _________________ Werktuig: Sony
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum