Kees Kroon: Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik interpreteerde jouw bericht in echter als niet erg complimenteus naar de inzenders van de MO, en bedacht me dat mijn bericht wellicht dan ook zo over zou komen op die inzenders: niet erg complimenteus, bedoel ik. Dat zou ik vervelend hebben gevonden. Vandaar dat ik nog een aanvulling gaf - omdat ik, hoewel silhouetten dus niet mijn ding zijn, wel zie hoe knap men bezig is geweest.
grtz, josephine
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Mon 27 Feb 2017, 23:01 Post subject:
Bij een opdracht als deze gaan veel fotografen toch wat buiten hun comfortzone. Logisch dat er dan ook wat mindere inzendingen tussen zitten. Ervaring met iets specifieks als dit is toch belangrijk. Daarom extra leuk om te zien dat er veel inzendingen zijn, waaronder enkele erg fraaie. _________________ 2014-2019: Canon 700D + Tamron 150-600 mm ---- 2019-2021: Panasonic G9 + Panasonic 100-400 mm ---- 2022-nu: Sony A7IV + Sony 200-600 mm.
Mijn felicitaties aan het podium en aan Thijs (weer) de eer een nieuwe opdracht te bedenken.
** Vanmorgen zijn na het sluiten van de termijn nog nominaties gegeven, waardoor er nu bij sommige foto's meer nominaties te zien zijn. In de tekst hierboven staat het aantal nominaties zoals ik die vanmorgen vroeg heb genoteerd! _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Gender: Male Age: 66 Joined: 29 May 2005 Posts: 1112 Location: Murillo,Ontario,Canada
Posted: Tue 28 Feb 2017, 17:12 Post subject:
Als het goed is kun je de nominaties nu zien.
Vergeet niet wat Arie onder zijn berichtje schreef.
Quote:
** Vanmorgen zijn na het sluiten van de termijn nog nominaties gegeven, waardoor er nu bij sommige foto's meer nominaties te zien zijn. In de tekst hierboven staat het aantal nominaties zoals ik die vanmorgen vroeg heb genoteerd!
Thijs Anneke en Henri gefeliciteerd met jullie plaatsen op het schavotje _________________ Nikon spulletjes
Alledrie: van harte met deze overwinning. Een behoorlijk lastige opdracht zoals ik al eerder heb opgemerkt, maar daardoor leuk om het toch te proberen. Het lijkt zo makkelijk! Petje af voor jullie winnaars en voor ieder ander die mee heeft gedaan dus.
Ik en benieuwd Thijs, voor wat je nu weer bedenkt ...
grtz, josephine
een mooi podium, van een leuke en uitdagende maandopdracht, waarbij gelukkig vrij veel deelnemers waren en ook veel commentaren werden geschreven.
iedereen bedankt voor de reacties op mijn aalscholvers.
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Thijs, Anneke en Henri, van harte.
Leuke opdracht, met plezier mee bezig geweest en mooi om te zien hoe de verschillende inzenders invulling hebben gegeven aan deze opdracht en interessant om de commentaren hierop te lezen.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Tue 28 Feb 2017, 23:52 Post subject:
Erg leuk zeg! Ik wil iedereen bedanken voor de commentaren en nominaties onder mijn foto en voor de felicitaties uiteraard
Het was leuk om te zien dat deze opdracht zo veel (en verschillende) inzendingen opleverde.
Anneke en Henri, ook van harte met jullie verdiende podiumplaatsen!
De nieuwe opdracht is zojuist verzonden Hopelijk weer een vol album.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum