Posted: Thu 18 May 2017, 15:42 Post subject: vraag mbt cs 6 adobe
beste medepixers,
Voor het bewerken van mijn foto's gebruik ik Adobe CS6, via zo'n abonnement.
Ik fotografeer in raw, laad mijn foto's in de computer en ga ze dan bekijken.
Mijn computer geeft dan 3 foto's op een rij aan en dat zou ik zo graag willen veranderen naar 1 foto, zodat hij groter op mijn scherm komt en ik de foto beter kan beoordelen.
Ik heb mij suf gezocht, maar kan niet vinden of en hoe dat zou kunnen.
Nu moet ik een foto aanklikken, met het vergrootglas inzoomen en als hij dan niet scherp is, moet ik het openen van de foto annuleren.
Als je veel foto's hebt gemaakt is dat super omslachtig en ik hoop dat 1 van jullie mij kan vertellen hoe het anders kan en wat ik moet doen.
Alvast hartelijk dank
groetjes
Astrid Schute _________________ nikon cameras en diverse lenzen
Gender: Male Age: 58 Joined: 06 Dec 2011 Posts: 107 Location: Barnaul
Posted: Sat 20 May 2017, 17:15 Post subject:
voor de eerste selectie gebruik ik faststone viewer, en dan heb ik een shortcut aangemaakt om photoshop met 1 toets te kunnen openen als ik de foto wil bewerken. _________________ Groetjes,
Jaap
Als je het nog op je pc hebt staan dan kun je daarvoor ook Zoombrowser gebruiken. Die heeft nog als voordeel dat je ook de AF punten kunt kunt bekijken. Weet je meteen waaraan het ligt mocht er eens een vage tussen zitten. _________________ Panasonic Lumix G9, Panasonic Leica DG Vario-Elmar F/4-6.3 100-400mm Asph. power OIS.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum