Han Bouwmeester wrote: |
Ik hoorde dat Inca, de importeur en reparateur van Nikon voor Nederland zijn rechten per 1 augustus kwijt is. Nikon ziet af van een dergelijk tussenstation in Nederland en wil alles via Duitsland laten lopen. De reparaties t/m de D70 zullen allemaal in het voormalige oostblok plaats gaan vinden. Er zouden ongeveer 35 mensen op straat komen te staan.
Heeft iemand meer informatie hier over of kan dit bericht bevestigd worden? |
Quote: |
Hopelijk werkt het zo net zo goed als bij Inca |
Joopstra wrote: |
Hmmm,
ik wil mijn D70 body schoon laten maken (nu toch ook mijn sigma 50-500 in reparatie is) en zat te denken om dit bij Inca, nu Nikon, dus in Beverwijk te laten doen, omdat het me verstandiger leek om dit bij het bedrijf zelf te laten doen, dan door een (goede) foto-winkel, (of erger) door mij zelf. Wat is het handigst, wat is het verstandigst? gr. Jelger |
peter wijn wrote: | ||
nou golfman, ik ben niet zo tevreden over inca. schoonmaken 85 F1.8 AF-D (2e hands prijs ca 250 euro), zeer goed gedaan, kosten 150 euro!!!! bodemplaat herstellen d70 (2e handsprijs ca 500 euro) prijsopgave 326 euro!!! Waarom zo duur (een nieuwe bodemplaat leveren en monteren kost ca 60 euro)? Omdat ze de camera af willen leveren zoals die uit de winkel kwam (ze stellen dat ze hiertoe wettelijk verplicht zijn). Er is nog meer schade te zien aan de camera en dat moeten ze van zich zelf allemaal in orde maken. Ik ben nog in de clinch om de aanpassingen gedaan te krijgen zoals ik ze wil. |