Mijn felicitaties aan het podium en aan Thijs weer de eer een nieuwe opdracht te bedenken. Verder een dankwoord aan een ieder die aan deze maandopdracht heeft meegewerkt. _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Mon 01 Jan 2018, 20:09 Post subject: alle drie gefeliciteerd
alle drie gefeliciteerd!
deze 3 heb ik ook genomineerd ,
die van Nel had ik al aan haar toegeschreven.
grt. Guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Gender: Male Age: 59 Joined: 31 Dec 2011 Posts: 168 Location: Lievelde
Posted: Mon 01 Jan 2018, 20:49 Post subject: MO december
Gefeliciteerd allemaal. Ik was gegaan voor de wilde eend. Mooi in ieder geval nog de derde plek. _________________ canon eos 5D mark IV sigma 150-600 sports, tamron 150-600mm. Tamron 70-300 mm. www.bureauwassink.nl
Posted: Mon 01 Jan 2018, 20:57 Post subject:
Gefeliciteerd! Kan me goed in de keuze vinden.
Vond er veel mooie foto's bij, dus moeilijk....
Mijn nummer 1 was de Keep van Cor, juist omdat ie wegkijkt (!!!!), maakt het zo desolaat......
Vind het ook zo leuk om tijdens die maand te gissen welke foto van wie is, en dat lukt me steeds beter!!!!
Op naar de volgende MO!!!
Thijs van harte. Je bent nauwelijks te verslaan!
Ook Rob gefeliciteerd. Zelf vind ik het enorm leuk elke keer ermee bezig te zijn. Gelukkig was de grote gele kwikstaart ruim een week bij me in de straat. En heb ik me er uren mee vermaakt.
Thijs ik hoop dat je weer creatief bent met het vinden van een nieuwe uitdagende opdracht.
Iedereen ook heel erg bedankt voor de commentaren en nominaties. _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Gender: Male Age: 69 Joined: 15 Dec 2011 Posts: 135 Location: Koekange
Posted: Mon 01 Jan 2018, 21:50 Post subject:
Terechte winnaars allemaal, gefeliciteerd. Thijs, je weet telkens de eerste plek naar je toe te trekken. Ik ben benieuwt naar je volgende thema.
@Minke, ik had maar tijd voor twee foto's van de Keep. Bij de eerste keek ie me recht aan en bij de tweede had ie zijn kopje al gedraaid.
De keuze was niet moeilijk; de blik van de vogel op de lading sneeuw en de plat gedrukte zaadstengels versterkte de desolaatheid van het besneeuwde veld. Met dank voor je reacties.
Ook dank aan allen die de moeite namen de foto te becommentariëren.
De winnaars gefeliciteerd, mooie foto's. Afgetekende winnaars, maar ook leuk om te zien dat er ook veel andere inzendingen zijn met nominaties , veel interessante inzendingen.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Thijs, Nel en Rob: van harte met jullie overwinning. Er was veel competitie, dus voor allemaal is dat een hele prestatie.
Goed gedaan allemaal!
grtz, josephine
Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Tue 02 Jan 2018, 12:01 Post subject:
Nel en Rob, van harte gefeliciteerd met de podiumplaatsen. De foto van Nel was voor mij de winnaar.
Bedankt voor al de reacties en nominaties bij mijn foto, de nieuwe opdracht is verzonden.
Nog de beste wensen voor alle BP'ers!
alle drie de winnaars van harte gefeliciteerd, mooie inzendingen. allen bedankt voor de commentaren onder mijn koolmees.
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Posted: Tue 02 Jan 2018, 22:32 Post subject: maandopdracht december
Thijs....wéér gefeliciteerd....super zoals je de prijzen hier in de wacht weet te slepen!
Nel en Rob jullie ook gefeliciteerd.
Alle drie terechte winnaars!!
Leuk dat er veel foto's een aantal nominaties hebben gekregen.
De opdracht was dan ook supergoed op het weer afgestemd!
En ook bedankt voor de reacties op mijn specht.
Normaal krijg ik niet zoveel nominaties....dus ik móét wel mee blijven doen met de maandopdracht.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum