Terechte winnaar! Het is werkelijk een prachtige foto. Van harte gefeliciteerd.
Ook de 2e en 3e prijswinnaars proficiat! _________________ CANON EOS R6 met 100-500mm
Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Tue 01 May 2018, 13:22 Post subject:
Hee wat leuk! Bedankt voor de reacties en nominaties allemaal!
Grinco (mijn favoriet van de afgelopen MO) en Gert-Jan ook van harte met de podiumplaatsen.
Ik was begonnen met commentaren schrijven maar ben niet aan de rest toegekomen, excuses daarvoor, volgende keer beter.
De nieuwe MO zojuist opgestuurd.
Thijs, van harte, een heel mooie spetterfoto. En ook Grinco en Gert-Jan gefeliciteerd, ook fraaie inzendingen. Zelf kon ik helaas niets inzenden, aangezien ik zo ongeveer de gehele maand in het buitenland zat, alwaar ik geen foto 's kan bewerken en opladen. Wellicht weer bij de volgende opdracht.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Thijs van harte. Wat een klasse weer. Ook weer een leuke opdracht bedacht. Heb vanmorgen al wat uitgeprobeerd.
Natuurlijk ook de andere fotografen van harte. Dames laten we proberen voor de volgende keer ook wat meer inbreng te hebben _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Gender: Female Age: 75 Joined: 22 Feb 2016 Posts: 35 Location: Ouderkerk aan den IJssel
Posted: Wed 02 May 2018, 15:18 Post subject:
Thijs van harte gefeliciteerd. Ik had al vermoedens dat de winnende foto van jou was. Prachtig, hoe krijg je het iedere keer voor elkaar.
gr. Christina _________________ Nikon Z6, Nikon D500
Nikon 500mm f.5.6
Nikon 300 f.4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum