Gender: Male Age: 73 Joined: 06 Jan 2007 Posts: 218 Location: Nederland
Posted: Sat 30 Jun 2018, 8:10 Post subject:
Leuk om weer eens een MO te winnen. Wil en Cor ook gefeliciteerd met jullie ereplaatsen. Allemaal bedankt voor jullie reacties, complimenten en nominaties op mijn foto. Ben er blij mee! Heb inmiddels een nieuwe en leuke (denk ik ) opdracht bedacht en naar de moderator gestuurd. Ik hoop dat er weer veel mensen mee doen. Groeten, Rob _________________ Canon
Rob, van harte, en ook Wil en Cor. Laat het nu precies het drietal zijn waar mijn nomi's naar toe zijn gegaan, mooie foto 's (naast nog veel andere boeiende inzendingen). Op voor de volgende opdracht.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Gefeliciteerd Rob! Welverdiend hoor! Je komt toch zeker met een heel leuke nieuwe opdracht he? En dan hoop ik dat de klus aan de schutting klaar is zodat ik weer lekker mee kan doen.
Ook de tweede en derde plaats winnaars van harte.
grtz, josephine
Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Sat 30 Jun 2018, 11:11 Post subject: Maandopdracht juni 2018; "Groene omlijsting"
De winnaars hartelijk gefeliciteerd. het was niet zomaar een gelopen race: er waren veel aantrekkelijke inzendingen.
zelf heb ik ook nog even meegedaan met een grappig maar zeker niet geweldig plaatje. dank voor de opbouwende reacties. meedoen blijft altijd een optie.
groet, Guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Rob, Wil en Cor van harte gefeliciteerd. Jullie zijn terechte winnaars. Het blijft leuk om mee te doen. Ik vind het ook vooral spannend om weer een nieuwe opdracht te krijgen.
Truus
Posted: Sat 30 Jun 2018, 13:50 Post subject:
@ Truus: nee Truus, voor geen meter........ De laatste tijd schrijft Arnold Merckx vaak dergelijke gedichtachtige verhaaltjes bij zijn foto's. Ik dacht aan hem. Maar ook jij mag het van mij vaker doen!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum