Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Fri 01 Feb 2019, 11:33 Post subject: Maandopdracht januari 2019 : geslaagde MO
zijdelings heb ik de MO wel gevolgd en zelfs 2 nominaties uitgedeeld waaronder nummer 2 die ik uitzonderlijk goed vond en daarom wat exclusief wilde nomineren.
dat de foto van Sieb winnaar zou worden leek al snel duidelijk vanwege de vele positieve commentaren. Knap om bij herhaling anoniem te winnen : getuigt van klasse op meerdere fronten.
mijn aandacht moest uitgaan naar andere dingen de afgelopen tijd maar heb gisteren zelfs de camera weer ter hand genomen dus wil weer activeer worden.
nogmaals felicitaties aan de winnaars en eigenlijk ook aan alle deelnemers die deze Mo tot een succes hebben gemaakt.
groet, Guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Dank je wel, Minke. Ik wist niet dat in- en uitloggen nodig was.
Is dat nieuw?
Groet, Erna
Nee, maar als je online bent terwijl een instelling als deze veranderd wordt, zie je het pas bij de volgende keer dat je inlogt. Vandaar dat in zo’n geval even uit- en inloggen helpt.
Groeten, Arjen
Dank voor deze uitleg, Arjen! _________________ CANON EOS R6 met 100-500mm
Sieb, van harte met opnieuw een overwinning. You are the champion! Volkomen verdiend ook, en stiekem was ie ook wel herkenbaar al zou ik er nog net geen weddenschap op afgesloten hebben. Kom maar met een fijne nieuwe opdracht!
Cor en Truus, jullie ook van harte - echt wel een prestatie, die tweede en derde plaats.
grtz, josephine
Sieb, Truus en Cor van harte gefeliciteerd met de door jullie behaalde podiumplaatsen. IK ben benieuwd naar de volgende opdracht en hoop dan niet te laat met de inzending te zijn
Gender: Female Age: 75 Joined: 22 Feb 2016 Posts: 35 Location: Ouderkerk aan den IJssel
Posted: Fri 01 Feb 2019, 16:01 Post subject: maandopdracht
Alle drie van harte gefeliciteerd. Het waren prachtige foto's maar die van Sieb sprong eruit.
gr.Christina _________________ Nikon Z6, Nikon D500
Nikon 500mm f.5.6
Nikon 300 f.4
Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Fri 01 Feb 2019, 22:01 Post subject:
Sieb, Truus en Cor, van harte met de podiumplaatsen. Sieb zijn foto was ook mijn favoriet. Ik ben benieuwd naar de volgende opdracht!
Bedankt voor de commentaren en nominaties onder mijn last minute inzending
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum