Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Sun 05 May 2019, 2:04 Post subject:
Dit was geen makkelijke opdracht. In veel opzichten niet.
Als klap op de vuurpijl hebben we twee foto's die exact gelijk zijn geëindigd. Evenveel nominaties en evenveel paginabezoeken.
Het gaat om de foto van Rob Belterman en de foto van Gejo Wassink. Omdat Gejo de foto van Rob heeft genomineerd en vice verca Rob niet de foto van Gejo, heb ik besloten dat Gejo de winnaar van deze ronde is. Gejo heeft uiteindelijk van de overige Birdpixers, naast hemzelf en Rob, de meeste nominaties gekregen.
Gejo , Rob en Wim van harte gefeliciteerd . Het waren ook de foto’s die ik genomineerd had. Erg leuk om mee te doen met de maandopdracht. Ik ben ook benieuwd waar ik de komende maand naar op zoek moet gaan.
Groeten Jacolien _________________ Sony RX 10 IV
Fujifilm X-T1
Touit 2.8/50M
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Sun 05 May 2019, 8:10 Post subject:
Gefeliciteerd Gejo en Rob met jullie gedeelde eerste plaats. Leuk dat de wedstrijd door onderlinge nominaties beslist wordt! Ook leuk dat ik vermoedde dat de foto van Rob door Gejo gemaakt was. Wim ook gefeliciteerd met je fraaie foto en podiumplek.
Van harte Gejo - en net zo goed van harte Rob natuurlijk. Best een knappe prestatie om zoiets simpels maar tegelijkertijd zoiets lastigs als een mezenmaandopdracht te winnen! Beslist verdiend.
Wim eveneens gefelliciteerd - het ultieme plaatje van een kuifmees, ik weet zeker dat iedereen wel zo'n mooie foto wil maken, ooit in zijn leven.
Verzin maar een leuke nieuwe opdracht Gejo, dan gaan we er weer tegenaan.
Gender: Male Age: 59 Joined: 31 Dec 2011 Posts: 168 Location: Lievelde
Posted: Sun 05 May 2019, 19:13 Post subject: maandopdracht
Rob en Wim..... van harte gefeliciteerd met jullie podiumplaatsen. Ik had ook jullie beide plaatjes genomineerd. _________________ canon eos 5D mark IV sigma 150-600 sports, tamron 150-600mm. Tamron 70-300 mm. www.bureauwassink.nl
Gender: Male Age: 69 Joined: 15 Dec 2011 Posts: 135 Location: Koekange
Posted: Sat 11 May 2019, 11:35 Post subject:
Mooie inzendingen en zeker die van de winnaars. En Gejo met een inzending die hem kenmerkt. Dat hierop de nieuwe opdracht is gebaseerd verbaast me niet. Ik ga het proberen deze maand. Helaas is het in april niet gelukt om specifiek iets voor de MO te maken.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum