Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Thu 06 Jun 2019, 6:51 Post subject: Maandopdracht mei 2019: Zeg het met bloemen
de winnaars van harte gefeliciteerd: verdiend!
het was een leuke opdracht met veel interessante inzendingen.
groet, Guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Thu 06 Jun 2019, 6:59 Post subject:
Gefeliciteerd Ben, met je prachtige foto en terechte eerste plaats. Dat je zou winnen stond bij mij al vast toen ik de inzendingen had bekeken. En Luc ook gefeliciteerd met je derde plaats. Ook jouw foto behoorde tot mijn favorieten.
Succes met het bedenken van een nieuwe opdracht, Ben. Inderdaad best lastig. Het wordt nog een korte periode voor inzendingen ook. Ik denk dat deze opdracht succesvol was, omdat het aansloot op wat mensen in mei waarderen. En daarnaast omdat de geluksfactor klein was. Met genoeg moeite kan iedereen een foto van een vogel tussen de bloemen maken. Er zijn zat maandopdrachten geweest waarbij je eigenlijk bij toeval iets tegen het lijf moet lopen. Die vind ik altijd minder leuk. Maar het is aan jou!
Ben, Vincent en Luc gefeliciteerd met je succes. Ik zie al weer uit naar de volgende opdracht. Ik hoop dat het me lukt om mee te doen, veel tijd heb ik niet deze maand.
Truus
Ben, van harte, topinvulling van deze opdracht. Vincent en Luc, ook gefeliciteerd met hun tweede en derde plek in dit sterke veld.
Groet,
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Posted: Thu 06 Jun 2019, 11:04 Post subject:
Gefeliciteerd mannen!
Het lijkt me extra leuk om bij dit MO winnaars te zijn, nu er zoveel mooie platen bij zaten. Dan ben je dus echt "onderscheidend" bezig geweest!
Had al een vermoeden dat de nummer 1 van Ben was. Zag de laatste tijd meer Kemphanen van hem (?).
De winnaars van harte gefeliciteerd. Prachtige foto’s van alledrie. Het was een leuke opdracht deze maand. Ben benieuwd wat het komende maand gaat worden.
Groeten Jacolien _________________ Sony RX 10 IV
Fujifilm X-T1
Touit 2.8/50M
Gender: Male Age: 59 Joined: 31 Dec 2011 Posts: 168 Location: Lievelde
Posted: Thu 06 Jun 2019, 17:12 Post subject: winnaars
Gefeliciteerd mannen. Dik verdiend. _________________ canon eos 5D mark IV sigma 150-600 sports, tamron 150-600mm. Tamron 70-300 mm. www.bureauwassink.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum