Gefeliciteerd Hans met je dik verdiende overwinning met deze prachtige foto.
En nu een nieuw onderwerp verzinnen. Ik ben benieuwd.
Groeten Rob _________________ Canon EOS 7D mk 2, Canon EF 100 mm 1:2,8 USM, Canon EF 300 mm F:4,0 USM iS, Tamron SP 150-600 mm f:5-6,3
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Mon 01 Jun 2020, 9:03 Post subject:
Gefeliciteerd Hans! Precies de juiste invulling van deze opdracht. Loek en Gertjan ook proficiat met jullie podiumplaatsen. Allen dank voor het schrijven van commentaren bij de vele foto's, zoals die van mijn boompieper. Toch hoop ik op een wat specifiekere opdracht. Zal vast wat minder inzendingen opleveren, maar ik vind dat zelf leuker.
Hans, gefeliciteerd. En Loek en Gert-Jan, ook van harte. Mooi veel inzendingen ook en dat geeft extra glans aan het erepodium.
Zelf heb ik deze keer de foto's niet van commentaar kunnen voorzien. Verdeel mijn tijd over twee adressen en de afgelopen dagen zat ik net op het internetloze adres (tijdens een bezoekje aan mijn moeder kon ik nog wel wat nominaties uitdelen).
Op naar de volgende opdracht.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Hans, Loek en Gert-Jan van harte gefeliciteerd met jullie winnende inzendingen. Wat mooi ook dat nu juist een Nachtegaal mocht winnen! Kroon op de MO. Hans succes met het vinden van een nieuw opdracht.
Gender: Male Age: 73 Joined: 02 Nov 2006 Posts: 124 Location: Maasbracht
Posted: Mon 01 Jun 2020, 11:55 Post subject:
Hans gefeliciteerd met je ruime overwinning. Prima foto die aan alle criteria voldeed. Iedereen bedankt voor het becommentariëren en nomineren van de foto’s. Een hele klus en dat met dit weer
Vg Loek _________________ canon 5d mark IV, Eos R, 500 mm, 150-600 mm en 1.4 extender, Wimberley op zelfgemaakt raamstatief
@hansgans: volgens mij moet je het via een persoonlijk bericht naar Marcel van der Togt doen of, wanneer hij jou zelf gemaild heeft over je overwinning, een reply daarop.
Het is er wellicht niet van gekomen dat hij je persoonlijk op de hoogte heeft gesteld maar dan is een pb via Birdpix goed.
grtz, josephine
Gender: Male Age: 55 Joined: 29 Jan 2008 Posts: 47 Location: Den Haag
Posted: Mon 01 Jun 2020, 14:28 Post subject:
Hans van harte met je overwinning, de andere podiumplaatsen ook gefeliciteerd. Rob en josephine bedankt voor de nominaties op mijn foto van de Nachtegaal. Wellicht had ik met een betere bewerking meer nominaties ontvangen.
Ik kijk uit naar de volgende MO.
Gender: Female Age: 75 Joined: 22 Feb 2016 Posts: 35 Location: Ouderkerk aan den IJssel
Posted: Mon 01 Jun 2020, 18:46 Post subject: maandopdracht
Hans van hartre gefeliciteerd met je winnende foto.Was een prachtige afbeelding.
gr.Christina _________________ Nikon Z6, Nikon D500
Nikon 500mm f.5.6
Nikon 300 f.4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum