Posted: Sun 27 Aug 2006, 22:04 Post subject: Nieuwe Kowa?!
Hallo,
Op het vogelfestival meende ik door een nieuwe Kowa telescoop te kijken. Volgens mij gaat het om een 88 milimeter lens telescoop. Maar als ik nu op internet kijk kan ik nergens iets vinden over de nieuwe Kowa. Heb ik misschien iets verkeerd gezien, was het een ander merk of misschien een oudere Kowa? Ik vond het namelijk een prachtig ding!
Vriendelijke groeten,
Jos Welbedacht _________________ Jos Welbedacht
Groningen
Gender: Male Age: 41 Joined: 21 Dec 2004 Posts: 118 Location: Huizen
Posted: Mon 28 Aug 2006, 9:05 Post subject:
Hoi Jos! ik heb daar zo links en rechts ook door verschillende telescopen gekeken, maar ik heb geen speciale Kowa gezien... Bij welke stand zag je hem?
... de swarowski's waren wel weer kwijlenswaardig ... _________________ Huidig:
Canon 400D, 400/5.6, 70-300 IS, 1.4 Kenko
Eerder:
- Sony W15 i.c.m. Kowa TSN 821 M of
- Canon 400D i.c.m. Kowa TSN 821 M
Ik denk dat het stand nr. 58 was bij Degreef & Partners. Deze telescoop met ingebouwde camera stond er vorig jaar ook al. Wellicht is het je opgevallen dat hij sterk afgeprijsd was. Zal de kwaliteit en gebruikersgemak wel tegenvallen. _________________ Nikon F100; Nikon D70s: NikonAF-S 70-300 mm/4.5-5.6 G IF VR; Sigma 17-70 mm 2.8-4.5 DC Macro, Nikon AF-S 28-70 mm 2.8 D; Nikon AF 85 mm 1.8 D, Gitzo1348mk2, Wimberley-head; Manfrotta 560B monopod
Het kan wat je zegt.
Ik heb er ook door gekeken.
De telescoop komt echter pas over twee (2) maanden op de markt.
Misschien dat je er daarom niets over kunt vinden.
Mooi dat ik niet de enige ben die dit prachtige ding gezien heeft. Ik bedoel niet de Kowa Digiscope, maar een echte spottingscope zonder ingebouwde camera. Misschien dat ik daar eens voor ga sparen. _________________ Jos Welbedacht
Groningen
Mooizo, ik vond het echt een prachtige telescoop om te zien. Helaas had ik geen andere telescopen om te vergelijken, maar de telescoop had een mooi rustig beeld. _________________ Jos Welbedacht
Groningen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum