Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Tue 14 Dec 2004, 0:04 Post subject:
Ik heb er geen ervaring mee.
Als ik naar de technische specificaties kijk, dan heeft de camera wel een erg kleine sensor voor dit aantal megapixels. Er gaan meer pixels op de sensor dan op de sensor van dezelfde grootte in mijn 3.1 mp camera.
De sensor voor de CP4500 (ook 4 mp) is een flink stuk groter, dus het zou mij verbazen als het echt een gelijkwaardig alternatief is.
Maar misschien zijn er anderen die wel ervaring emt die camera hebben.
Marcel _________________ Leica APO Televid zoom 25-50 met Olympus OM D-E M10 mark iii 14-42 mm pancake lens en 45 mm lens.
Olymous OM D-E M1 mark iii Zuiko 300mm F4 met 1.4 converter.
Posted: Sun 30 Jan 2005, 22:58 Post subject: Contax U4R
Ik had eerst een Nikon Coolpix 995 maar ben recent overgegaan op de Contax U4R. De Contax U4R bevalt me uitstekend. De kwaliteit van de foto's is een stuk beter als van de Coolpix 995. Belangrijke pluspunten zijn de enorm snelle opstarttijd, de mogelijkheid om 3,3 foto's per seconde te maken totdat je kaart vol is, het extra grote LCD-display en het kleine formaat (past in elke zak). Daarnaast heb ik nu veel meer foto's die ik acceptabel vind. Deze camera is een echte aanrader voor vogelaars die ook wel eens een foto willen maken door de telescoop en zich niet al te druk willen maken over instellingen... Zie ook http://www.birdforum.net/pp_gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/14487. _________________ Nikon D80, Nikon 300/4 AFS, Nikon TC 1.7, Kirk raamstatief, Nikon 105 VR en meer
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum