Gender: Male Age: 33 Joined: 15 Jun 2006 Posts: 154 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Tue 30 Mar 2021, 15:26 Post subject:
Ook iedereen voorzien van commentaar en de nominaties uitgedeeld. Veel mooie inzendingen weer! _________________ Canon 70D
Canon 70-300mm
Tamron 90mm
Sigma 150-600mm
Gefeliciteerd Gerard met de winst en Bas en Kevin met zilver en brons. Het waren ook prachtige inzendingen zeg!
Ook een erg leuke opdracht.
Gr Geert _________________ Sony A1 | Sony A9 | 400mm f2.8 | 1.4X/2X TC
Van harte voor de drie winnaars en de overigen die punten hebben verdiend; mooie inzendingen in een interessante opdracht.
Ben al weer benieuwd naar de volgende, succes met het bedenken er van.
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Maak er maar weer een leuke opdracht van Gerard.
Truus _________________ Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Wed 31 Mar 2021, 8:14 Post subject:
Gefeliciteerd Gerard! Eén geschikte foto per maand is voldoende 😄 Volgende maand maar weer m'n best doen voor het heroveren van het jaarklassement... Ook Bas en Kevin gefeliciteerd. Mooie scores als debutanten in de maandopdracht (toch?). Dat smaakt naar meer!
Van harte mannen! Gaaf om te zien dat de nieuwkomers hier het in de MO meteen al heel goed doen. Verzin maar een leuke nieuwe opdracht Gerard!
Mijn excuses voor het niet reageren op nogal wat foto's deze maand. Er was nogal wat ander werk om me mee bezig te houden zodat de Mo een beetje ondergesneeuwd is. Daardoor heb ik wellicht ook wat foto's over het hoofd gezien die mijn nominatie zouden verdienen, jammer.
Bedankt voor de reacties onder mijn foto en de nominatie van Fons - ben er blij mee. Sterretjes op het water kreeg ik niet voor mekaar en fijne andere effecten kwam ik ook niet tegen, dus uiteindelijk werd het de stapel roest in laat middaglicht, logisch dat ik daarmee niet zou winnen.
Doorgaan he! Ik wel. Als het ook maar even lukt.
grtz, josephine
Proficiat Gerard! Met een puike plaat de koppositie veroverd!
Bas en Kevin ook gelukgewenst: prachtige foto's!
Groet en iedereen alvast succes met de volgende opdracht!
(hopelijk wordt de volgende opdracht een portret, dan maak ik vast meer kans ) _________________ Nikon
De drie winnaars van harte gefeliciteerd, het waren stuk voor stuk klasse foto's. Zonder meer de terechte winnaars, al was het gehele niveau ook deze keer weer erg hoog.
Posted: Wed 31 Mar 2021, 14:21 Post subject: onderaan
En dan zingen we uit volle borst "Wij staan onderaan en vieren feest, Wijstaan onderaan en vieren feest...enz enz. Als ADO supporter ben ik dat gewent...L0L gelukkig kan ik niet degraderen...Op naar de volgende MO!
Gender: Male Age: 33 Joined: 15 Jun 2006 Posts: 154 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Wed 31 Mar 2021, 16:27 Post subject:
Gerard, gefeliciteerd met de overwinning!
Kevin en Bas ook gefeliciteerd, er waren veel mooie inzendingen.
Op naar de volgende MO! _________________ Canon 70D
Canon 70-300mm
Tamron 90mm
Sigma 150-600mm
Ik schaam me dood. Ik ben zo druk geweest met andere dingen (ja, er is meer dan alleen fotografie), dat het er totaal bij ingeschoten is om te beoordelen en zelfs om te nomineren. Ik realiseer me nu pas dat de foto's online moeten staan, en dat zelfs de uitslag al bekend is.
Sorry mensen, ik zal volgende keer weer proberen op tijd te kijken, te beoordelen en te nomineren.
Winnaars, van harte! Ik denk dat ik deze foto's ook genomineerd zou hebben. Ik vind het in ieder geval terechte winnaars!
Groet, Erna _________________ CANON EOS R6 met 100-500mm
Last edited by Erna Koelman on Thu 01 Apr 2021, 19:48; edited 1 time in total
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum