Age: 58 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4369 Location: Zoetermeer
Posted: Thu 01 Apr 2021, 1:35 Post subject: Maandopdracht April 2021: Volop Lente
De winnaar van de vorige maandopdracht (Gerard van Dam) kwam met het volgende idee.
In april is het een drukte van jewelste in de vogelwereld. Niet alleen vogels zijn druk, maar ook de bomen, struiken en planten zijn volop bezig om uit te lopen met knoppen, bladeren, bloesem en bloemen.
Daarom lijkt het mij leuk om dit te combineren en beide in een foto vast te leggen.
Een foto waarin de ontluikende lente ook bij de afgebeelde vogel(s) zichtbaar is kan natuurlijk een bonus opleveren, maar dat is niet verplicht.
De spelregels voor deze opdracht zijn:
- Iedere geregistreerde gebruiker kan maximaal 1 foto indienen
- De foto moet in de maand april van dit jaar gemaakt zijn
- De foto wordt exclusief geüpload in het maandopdrachtalbum en dus niet via de normale route in het Verzamelalbum
- De foto wordt niet gemodereerd, maar de regels ter bescherming van welzijn en veiligheid van de vogels zijn wel van toepassing.
- Tot en met in ieder geval 26 April kan je foto’s insturen. Het uploaden kan totdat het uploaden voor het maandopdrachtalbum door de admin is geblokkeerd
- Op 27 April komen de foto’s online, en kunnen de foto’s door geregistreerde gebruikers genomineerd en becommentarieerd worden.
- Nomineren kan tot aan moment dat het nomineren door de admin is geblokkeerd.
- De bedoeling is dat op 30 April de winnaars bekend gemaakt worden, dus zorg dat je voor 30 April klaar bent met het nomineren.
Gender: Male Age: 33 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 663 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Thu 01 Apr 2021, 12:15 Post subject:
Leuk! Ik hoopte al op een opdracht waarin de lente een rol speelt. Dat is uiteindelijk toch waar ons hart op dit moment sneller van gaat kloppen.
Ik kijk uit naar een bloemrijke (of blaadjesrijke) collectie foto's straks.
Wel belangrijk aandachtspunt denk ik dat het niet alleen om bloesem en bloemen gaat, maar dat knoppen en frisse voorjaarsblaadjes ook prima zijn. Ik had eerst vooral bloesem in gedachten, maar het kan dus breder.
Groeten, Vincent
Last edited by Vincent Vuik on Thu 01 Apr 2021, 17:22; edited 1 time in total
Age: 58 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4369 Location: Zoetermeer
Posted: Thu 22 Apr 2021, 10:40 Post subject:
Tot en met 26 april kan je nog foto´s uploaden voor de maandopdracht. De zon blijft de komende dagen schijnen en het is aan de frisse kant. Perfect weer voor deze maandopdracht!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum