Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Sat 30 Oct 2021, 15:00 Post subject:
@Josephine, wij zien net zoveel als jullie! Alleen Marcel heeft rechten voor het maandopdrachtalbum, om het allemaal eerlijk te houden. Vincent en ik zijn net zo onwetend en benieuwd naar de uitslag als de overige inzenders
Katoo mag een nieuwe opdracht voor de maand november bedenken.
Ten behoeve van de jaarcompetitie zijn de volgende punten gescoord.
Katoo 10 punten
Ruud Scherpenisse 8 punten
Gejo Wassink 6 punten
Henri Aantjes 4 punten
Paul van Giersbergen 3 punten
corvanspijk 2 punten
Vincent Vuik 1 punt
Alle winnaars worden van harte gefeliciteerd.
Met nog twee ronden te gaan zijn er nog 4 personen over die kans maken op de eindoverwinning. De tussenstand is als volgt.
1. Thijs Glastra 42 punten
2. Vincent Vuik 35 punten
3. Katoo 34 punten
4. Wil Doorn-Meijne 28 punten
5. Sieb 21 punten
6. Gerard van Dam 20 punten
6. JacolienL 20 punten
7. Gejo Wassink 17 punten
8. Jan Luit 15 punten
9. Henk Wiebe van der Meulen 14 punten
9. Kevin Hollman 14 punten
10. Freddy69 13 punten
11. GeertN 12 punten
12. Ben Reitsma 11 punten
12. Conny Schotanus 11 punten
12. Ruud Scherpenisse 11 punten
13. Peter Stam 10 punten
13. Cor van Spijk 10 punten
14. Lodder 9 punten
15. Bas van Gennip 8 punten
15. Henk Steen 8 punten
15. Gerard Visser 8 punten
15. Gert-Jan Cromwijk, 8 punten
16. Truus Aletta Maan 6 punten
17. Henri Aantjes 5 punten
18. anevanrees 4 punten
18. Rob Belterman 4 punten
19. Jurgen Maassen 3 punten
19. Peter Boers 3 punten
19. Paul van Giersbergen 3 punten
19. Christina 3 punten
20. Bert Ooms 2 punten
20. Martijn Schot 2 punten
20. Kruisje2000 2 punten
20. Hjstukker 2 punten
20. Jwchess 2 punten
21. Martjan Lammertink 1 punt
21. Rianne Geelhoed 1 punt
21. RTL 1 punt
21. Josephine 1 punt
21. horneman69 1 punt
21. Erwin Hamer 1 punt
21. Ruben de Bruijn 1 punt
21. Alex Roetemeijer 1 punt
21. Erna Koelman 1 punt
21. hansgans 1
Last edited by Marcel van der Tol on Mon 01 Nov 2021, 10:01; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 66 Joined: 29 May 2005 Posts: 1112 Location: Murillo,Ontario,Canada
Posted: Sun 31 Oct 2021, 4:17 Post subject:
Gefeliciteerd Karin,Ruud en Gejo
Het was een leuke opdracht maar jammer genoeg niet veel kansen gehad was dus blij met mijn foto
Allemaal bedankt voor de reacties en de nominatie _________________ Nikon spulletjes
Karin, Ruud en Gejo, van harte gefeliciteerd met je ere plaatsen. Karin weet vast wel weer iets leuks te bedenken.
Truus _________________ Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Gender: Male Age: 59 Joined: 31 Dec 2011 Posts: 168 Location: Lievelde
Posted: Sun 31 Oct 2021, 9:47 Post subject: MO
Karin en Ruud.... gefeliciteerd. Ik vond dat er dit keer weer wat meer mensen hebben meegedaan. Een breed onderwerp zoals ; druppel, Herfst, winter e.d. doen het dus goed. _________________ canon eos 5D mark IV sigma 150-600 sports, tamron 150-600mm. Tamron 70-300 mm. www.bureauwassink.nl
Gefeliciteerd allemaal, terechte podiumplaatsen ook!
Wel iedereen van commentaar voorzien maar het nomineren ben ik vergeten, dom! _________________ Sony A1 | Sony A9 | 400mm f2.8 | 1.4X/2X TC
Over dom gesproken.
Ik leefde in de veronderstelling dat ik vandaag ook nog had om te becommentariëren en nomineren...🙄. Niet dus.
Heb nu (gisteren dus) alleen de foto's van de eerste pagina van commentaar kunnen voorzien, en van nomineren kwam het al helemaal niet.
Karin, van harte hoor.
En de andere winnaars ook, natuurlijk.
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Karin, Ruud en Gejo van harte. Er was veel competitie dus een hele prestatie om als besten uit de bus te komen.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe opdracht, Erg veel zin om weer mee te doen!
Iedereen die zo lief is geweest om mij beterschap te wensen wil ik hierbij ook bedanken: inmiddels ben ik weer haast zo fit als hiervoor, en met inmiddels alweer de nodige vaccins ga ik vol optimisme de winter in.
grtz, josephine
Posted: Sun 31 Oct 2021, 14:01 Post subject: MO Oktober
Wat onwijs gaaf, mijn Drieteentje heeft de eerste plaats in de wacht gesleept
Heel erg bedank voor alle leuke reacties, felicitaties en zoveel nominaties, echt super!
Uiteraard wil ik ook Ruud en Gejo bij deze feliciteren met hun podiumplek!
Ik vind het leuk dat er nu eens drie nieuwe namen met de winst vandoor gaan.
Gender: Male Age: 64 Joined: 29 Oct 2011 Posts: 94 Location: Wageningen
Posted: Sun 31 Oct 2021, 20:06 Post subject:
Karin, Ruud en Gejo van harte gefeliciteerd met jullie.
En aan alle mensen die commentaar hebben gegeven op mijn foto met zilverreiger en zwaan: jullie waren erg vriendelijk in het commentaar.
Dank daarvoor.
Ik begrijp zelf niet meer waarom ik deze foto heb ingestuurd.
Aan Karin om de nieuwe uitdaging te verzinnen.
Ik ben benieuwd.
Gender: Male Age: 64 Joined: 29 Oct 2011 Posts: 94 Location: Wageningen
Posted: Sun 31 Oct 2021, 20:10 Post subject:
Karin, Ruud en Gejo van harte gefeliciteerd.
En aan allen die commentaar hebben gegeven op mijn reiger en zwaan: jullie zijn erg mild geweest. Dank.
Ik snap zelf ook niet meer waarom ik die foto heb ingestuurd.
Aan Karin om met een nieuwe uitdaging te komen.
Ik ben benieuwd.
Karin, Ruud en Gejo, van harte. Veel sterke inzendingen en dat geeft nog eens extra glans aan jullie ereplaatsen.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Karin, Ruud en Gejo van harte gefeliciteerd ! In de uitslag kan me helemaal vinden.
Succes,Karin met het formuleren van een nieuwe opdracht,ben benieuwd .
Groet, Ane
Gender: Male Age: 33 Joined: 15 Jun 2006 Posts: 154 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Mon 01 Nov 2021, 5:59 Post subject:
Karin, Ruud en Gejo gefeliciteerd, prachtige inzendingen hadden jullie. Vond het sowieso een heel sterk bezette maandopdracht deze keer. Leuk en hopelijk kunnen we die lijn voortzetten!
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Mon 01 Nov 2021, 8:13 Post subject:
Gefeliciteerd, Karin, Ruud en Gejo! Mooie inzendingen! En bedankt voor de reacties en nominaties bij mijn foto. Het heeft me net een puntje opgeleverd voor het jaarklassement, waarmee ik Karin nog van het lijf kan houden Nog twee ronden te gaan.
Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Tue 02 Nov 2021, 10:43 Post subject:
Van harte Karin, met de overwinning, geweldige foto! Ruud en Gejo ook van harte.
Iedereen bedankt voor de reacties en nominaties bij mijn Jan-van-gent.
Ben benieuwd naar de volgende opdracht!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum